acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
du cangemint... - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com


Partagez | 
 

 du cangemint...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
batisse



Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194

du cangemint... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: du cangemint... du cangemint... - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 9:25

Alors là je t'explique... I faut cliquer chu tin moteur d'archerche, cliquer chu pierrafeu, fouiller, cliquer chu un dessin que te sais arcopier, aller mettre cha dins un hébergeur d'imaches, in cliquint, pis après t'arviens dins tin messache, te cliques chu le lien de tin hébergeur, te fais copier, te cliques chu tin messache, te fais coller et pis des fos cha marche.

Plus clair je ne peux nin! In général, pour les maux de tiête ch'est conseillé eune bouillotte avec de l'glache dedins. Armets in tout de suite au congélo sinon te n'd'auras nin pour tin lapéro...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

du cangemint... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: du cangemint... du cangemint... - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 9:34

In tous cas avec tous chés "cliques" in va avoir de l'bielle musique du cangemint... - Page 2 3305382594

du cangemint... - Page 2 2842168296 du cangemint... - Page 2 4199044986 du cangemint... - Page 2 743638
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



du cangemint... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: du cangemint... du cangemint... - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 9:42

avec tout cha que t'a espliqué batisse,ej vais trimper em tiete d'in in sillon ed clachons, j'ai rien compris, in dira ej comprind rien,cha cangera pas
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

du cangemint... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: du cangemint... du cangemint... - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 9:45

Comme quo in a chacun ses fixettes.

Ti t'intinds clique te pinses à eune clique de l'musique. Mi j'intinds clique je pinse à eune clique à zoches. Cha me fait peur...

Est-ce qu'i a des cliques à zoches dins les forumeux et surtout dins les forumeusses? N'ayez nin peur de le dire, cha restera intre nousautes.

Clique à zoches ch'est clique à zoches hein, avec des mollets de co et des côtes qu'in peut facilemint compter pour juer du xylophone dessur.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

du cangemint... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: du cangemint... du cangemint... - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 9:55

Pauvre ch'duc!

Et incore, t'as eu de l'veine, ch'étot mi qui expliquos... Cha arot pu être pire. Je ne citerai nin de nom mais j'ai mes ys qui tirtent dins plusieurs directions et cha fait du mau.

Au fait, d'ùche que te n'd'es avec tes invos de photos?

I me simble me souvenir que ch'est l'cheftaine qui t'avot expliqué énon? Te cros qu'elle arot pouvu faire maitresse d'école?

Ch'est comme pour les arcettes de cuisine... in général, chti qui sait faire, i comprind cha qui minque et quo qu'i faut faire pour que cha marche. Pour les autres, comme mi, autint acater du tout fait!

Te ne voudros nin deminder à l'cheftaine qu'elle arprenne ses cours pour les photos?

T'as un apparel à photos? Un numérique? T'as le fil qui va bien pour trinsférer les photos depuis l'apparel jusque l'indrot qui va bin de tin disque dur? Si que t'as répondu "oui" à ches 3 questions, l'cheftaine elle va s'occuper de ti

Cheftaaaaaaaaaaaaaine!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

du cangemint... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: du cangemint... du cangemint... - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 10:06

L'cheftaine alle a pas l'timps de ré-ré-ré-ré-espliquer commint in met chés photos, alle est in train d'préparer pou faire un cake aux abricots, qu'alle a pris deux arcettes, cheule du cake à l'castonate et cheule du cake aux abricots et qu'alle va faire un savant mélanche de chés deux arcettes pou faire un cake à s'pourlèquer sec ! ch'est pou amener c'soir chez nou chef de clique, i ara 5 gueurnoules dont eune seule clique à z'oches (que ch'est nin mi !)...
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

du cangemint... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: du cangemint... du cangemint... - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 11:01

J'croyos que t'avos trouvé cha dins chés smileys

du cangemint... - Page 2 Gifs_r10
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

du cangemint... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: du cangemint... du cangemint... - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 11:31

In parlant ed"clique", effectiv'mint, in l'ordi, mais jé n'sais jamais si faut cliquer 1 cop ou 2 cops
Dins l'temps, j'étot unne clique à z'oches ( mais y a vraimint longtimps...
Mais , min père y m'disot souvint:" si té continues à ête insupportape, té va avoir unne belle clique su t'in c..! Parfos, chétot:" unne belle marniouffe sur tin nez!"
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



du cangemint... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: du cangemint... du cangemint... - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 12:02

pour ches photos,ch'est toudis el meme canchon,pour ech disque dur faut que je l'canche,min manicrac y peine dur
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

du cangemint... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: du cangemint... du cangemint... - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 0:19

min nain a écrit:
In parlant ed"clique", effectiv'mint, in l'ordi, mais jé n'sais jamais si faut cliquer 1 cop ou 2 cops
Dins l'temps, j'étot unne clique à z'oches ( mais y a vraimint longtimps...
Mais , min père y m'disot souvint:" si té continues à ête insupportape, té va avoir unne belle clique su t'in c..! Parfos, chétot:" unne belle marniouffe sur tin nez!"

Pou cha i faut qu'té va d'un l'panneau ed configuration ,
pis sur "souris " pou modifier chés paramète
pou ouvrir aveuc un clique ou deux etc... du cangemint... - Page 2 Ordi10
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

du cangemint... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: du cangemint... du cangemint... - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 18:47

J'vas essayer, Kazimierz, mais aveuc el dessin, té fous unne sacrée marniouffe à t'n ordi! et Merci!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




du cangemint... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: du cangemint... du cangemint... - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

du cangemint...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» l'Cangemint d'heure..
» Des invitées inattindues
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Demandes ou suggestions à faire :: Bureau du chef-