acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Champignons à la Grecque B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Cdiscount : -30€ dès 300€ d’achat sur une sélection Apple
Voir le deal

Partagez | 
 

 Champignons à la Grecque

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 11:25

Faire revenir les champignons de Paris dans de l'huile d'olives,
ajouter un jus de citron, une cuillère à café de concentré de tomates diluée dans un verre de vin blanc
Ajouter un bouquet garni, sel, poivre
Cuire une heure à feu très très doux
Laisser refroidir.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 11:33

Ah! Incore eune arcette de guernoule...

Ch'est pour combien de kilos de chimpignons tin bazar?

Intiers les chimpignons ou copés in deux? ou in rondelles? Ou comme les avocats à l'cheftaine in chef?

Arvénir combien de timps dins l'hule? Jusqu'à ch'qu'i aiche du jus? Quo qu'in fait avec le jus?

I faut mettre un couverque tchand que cha cuit à fu très doux?

J'imagine les réponses à mes questions désespérées...

In dira cha qu'in veut, les guernoules et les mecs, in se deminte si que cha vit chu l'même planète. Misèèèèère!
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 12:02

batisse, fot pas t'énerver ainsi, ch'est mauvais pour t'tension.
Te prinds l'valeur d'inne barquette d'champignons d'Paris (te va y arriver jusque là ?) après si ch'est des gros te les copes in rondelles, si ch'est des moyens, te les copes in deux.
Faire arvenir, ches champignons dins l'huile, l'temps qui prennent bien l'huile d'olive, n'pas faire roussir surtout.
après ch'est quoi l'question..... ah ouais quanque t'as mis tout l'bazar te fais cuire à feu très doux, avec un couverque
Survèles quand même qu'ch'a n'colle pas, rajoute même un tout tiot peu d'ieau si i fot.
A partir d'inne demi heure d'cuisson mi j'queminche à goûter, ch'est tellemint bon ch'truc là !
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 12:11

La clo, té sais bin qu'à chés homme i faut toudis tout préciser !

Là té vos j'sins que batisse i va t'deminder quelle talle pou l'barquette, eune grinde ou eune petite, j'sais pas pouquo mais j'le sins bin cheule question Very Happy Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 12:16

Cha m'étonne même qui a nin d'mindé combien d'litres d'huile d'olive i fallot! Champignons à la Grecque 993998
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 12:24

Roger a écrit:
Cha m'étonne même qui a nin d'mindé combien d'litres d'huile d'olive i fallot! Champignons à la Grecque 993998

ni si i fallot mette l'castrole su l'gaz et pourquo i fallot les faire revenir Razz
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 12:50

Bante de rieux de gins!

J'avos d'abord demindé combien de litres d'huile i fallot. Et pis je m'a abstenu parce que cha arot pu faire croire que les autres questions n'étottent nin des vraies questions.

Flersois, toudis in imbuscatte - comme l'gauque du même nom - pour sortir eune bêtisse, te soulèfes là eune bonne question: pourquo qu'in dit faire arvénir les chimpignons, les oignons ou tout cha qu'in cauffe un rute cop dins du gras?

Mi je seros plutôt d'avis de dire qu'in les fait arpartir chez le marchand, vu que question volume, i n'd'a toudis moins après qu'avint.

Alors, les guernoules qui savez tout, pourquo? Hein?

Et ne venez nin avec des explications à noyer un pichon hein. Je vous ai à l'oeul.
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 15:01

Pour faire arvenir des champignons, des oignons, del’viante, j’ai caché un tiot peu sur min ordi pis valà
j’vas m’couquer moins bête es’soir.
in faisant court :
Cha armonte au XVIe sièque, cha r’vient donc ed loin
In disot cha pour parler d’inne viante qui s’ramollit in somme qui arvient à la vie quand qu’in l’fait frire
in dit cha aussi d’inne viante qu’in pose sur un gril, soit pour l’barder avint del’rôtir pour
l’préserver d’l’altération. Cha vient du sens « revenir à soi » ou "retrouver ses esprits"
Ch’est à la fin du XVIIIe sièque que chette espression là ale prind sin sens qu’al a aujourd’hui.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 17:23

Si te le dis...

Mi cha ne me convainc nin ch't'affaire.

Par contre, faire ardevenir commestible, cha cha m'irot miux. In li donnint un coup de bien caud à s'surface, in tue tous ches saloperies qui peuttent s'y être logées (oeufs de mouques, moisi, germes divers etc.). Avint les frigos, i a grammint de viantes qui devottent vite fait sintir mauvais. A m'mote que minger faisandé ch'étot plus souvint qu'à sin tour. Et le sintimint, ch'est à cause de bactéries.

Infin bon, ch'est vrai que ch'est moins poétique de causer de tuer les poisons que de causer de rinte ses esprits à de l'viante.

Mais i faudra m'expliquer quo qu'ch'est que l'esprit d'eune viante...
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 19:36

ehhhh batisse.....et si te les acatos tous faits ché champignons à la grecque, cha t'éviterot d'parler pou rien dire.....?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 19:56

camanette a écrit:
ehhhh batisse.....et si te les acatos tous faits ché champignons à la grecque, cha t'éviterot d'parler pou rien dire.....?

ehhh batisse t'as vu du qu'elle est l'l flèche c'coup-ci Smile
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 20:07

Eh oh, pouet pouet mémère hein!

Je sais qu'au départ i s'agit des chimpignons à la grecque et à la Clo, mais là in cause du retour de l'viante.

T'as déjà armarqué qu'i a toudis de l'dérive dins les sujets j'espère. Eh ben ch'est le cas. T'as de l'veine, ch'est un sujet d'arcette et là, des fos, cha le reste pindint quelques messages. Bon, l'viante dins les chimpignons à la grecque, ch'est nouvieau, je te l'accorde. Ch'est de l'faute à la Clo.

Je t'in foutros mi du causer pour rin dire....
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 20:18

J'a appris quet cosse aujord'hui, Merci la clo!

Ché vrai qu'd'in l'temps, minme au bas moïen âche, i faisotte bouillir el viante, quand is in trouvottent. y avot pas d' frigo, et plus tard, i mettottent du sé par d' zeur quand i étot moins kèr ! I faisotent arvenir el viante comme i pouvottent , mais chétot bio, on ne peut pas plus bio: sins colorant, elle s'coloro tout seu surtout vers les verts irisés, ou vers el' noir quand chétot plein d'mouques. Bon appétit à tous!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeVen 24 Juin 2011 - 11:48

la clo a écrit:
Faire revenir les champignons de Paris dans de l'huile d'olives,
ajouter un jus de citron, une cuillère à café de concentré de tomates diluée dans un verre de vin blanc
Ajouter un bouquet garni, sel, poivre
Cuire une heure à feu très très doux
Laisser refroidir.

J'mets ène paire de graines de fenouil avec... Smile
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeVen 24 Juin 2011 - 12:54

Mi je rajouteros de l'al in toute fin de cuisson... ou après que cha aiche arfrodi.

Eune gousse ou deux, in tiots dés.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeVen 24 Juin 2011 - 12:58

batisse a écrit:
Mi je rajouteros de l'al in toute fin de cuisson... ou après que cha aiche arfrodi.

Eune gousse ou deux, in tiots dés.

Avec cha te vas avir ène bonne haleine ché guernoules alsaciennes elles vont aimer Razz
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeVen 24 Juin 2011 - 13:06

Intre supposer qu'eune guernoule elle pourrot s'intéresser à m'n'haleine et être sur de faire bonne chère avec cha que je minge... i a nin photo.

Faut être réaliste énon?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeVen 24 Juin 2011 - 13:11

pis té peux aussi querre sur eune guernoulle qui apprécie l'al ! Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitimeVen 24 Juin 2011 - 13:20

Ouais, ch'est cha....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Champignons à la Grecque Empty
MessageSujet: Re: Champignons à la Grecque Champignons à la Grecque I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Champignons à la Grecque

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Mettez ici vos recettes :: V'là chi d'quo s'pourléquer :: 1) Entrées -