acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Les gauffes liegeoisses B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -50%
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
Voir le deal
69.99 €

Partagez | 
 

 Les gauffes liegeoisses

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Les gauffes liegeoisses Empty
MessageSujet: Les gauffes liegeoisses Les gauffes liegeoisses I_icon_minitimeMer 8 Juin 2011 - 12:27

Les gauffes liegeoisses 1122269528_371-0

Eune recette ed gauffes liegeoisses pour 10 personnes ( même des goulaffes)

Y faut:
Les gauffes liegeoisses 638153
-1 moule à gauffes aveuc des gros trous ( gauffrier à l'electrique cha marche aussi)

- 1Kg ed farine blanque, l'plus simpe.
- Presqu'1 lite ed lait tiede ( nin trop caut sinon l'levure elle va tourner sin nez)
- 5 oeufs d'glaine qu'in va séparer les blincs des jaunes.
- 40g ed levure fraique ( cha s'vint in tiots carrés ed 42 g... in n'fait nin d'menoules pour les 2g ed trop)
- un tiot peu d'cannelle in poute
- 4 patchis ed chuc vanillé.
- 400g ed bure à mitan salé et ramolli ( faut nin l'dire à sin docteur)
- 400g ed chuc perlé ( que ch'est du chuc in tiotes boules comme des grêlons)...là auchi in n'dit rien à sin docteur, d'autint pluque que ça s'vint par 500g et qu'à forche ed d'hochener l'patchi, tout y'a tché dins l'plat!


In va cminchi à délayer l'levure dins un bol ed lait tiède ou frod

In fait monter in neiche les chinq blincs d'oeuf qu'in va mélinger au reste tut duchemint , in saquint s'linque tout cron au coin de s'bouque pour nin faire de l'bouillie.

Pour l'bure, y faut foque el faire ramollir mais pos l'fondre tout caut ( ch'est meilleur pour el goût)

Eune fos qu'in a fait tout cha, in mélinge tout FOQUE el chuc perlé !

In laiche monter au caut 1/2 heure...

Pis ch'est là qu'in met 400 ou 500 g de chuc perlé et in hochène tut duchemint aveuc eune cuillère ed bos.

In peut cmincher à cuire: Y faut foque 1 cuillère à soupe par gauffe, cha s'étale dins l'gauffrier mais nin en rectanque, cha reste un peu in rond.

Si in d'a assez d'joquer et qu'in veut nin y passer l'soirée pour tout cuire , in peut aussi garder un tiot peu d'pâte à cuire pour el lendemain.

En principe cha s'conserffe eune semaine si y'a pos trop d'goulaffes dins l'coin.

Bon appétit Wink
Revenir en haut Aller en bas
babette

babette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 01/01/2010
Messages : 56
Localisation vendée

Les gauffes liegeoisses Empty
MessageSujet: Re: Les gauffes liegeoisses Les gauffes liegeoisses I_icon_minitimeMer 8 Juin 2011 - 13:39

merci Mérilou pour t'bonne arcette! j'voulos justemint, ech'apres midi faire des gauffes, sul'coup, té m'donne eune bonne idée de l'faire ainsi, et comme té dis"cha s'garde eune semaine"......bin pas a m'mason, ché des sacrés goulaffes ichi, mais bon, vaut miux avoir des goulaffes que d'aller a tout bout champs amont d'ech toubib! Les gauffes liegeoisses 286966
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Les gauffes liegeoisses Empty
MessageSujet: Re: Les gauffes liegeoisses Les gauffes liegeoisses I_icon_minitimeMer 8 Juin 2011 - 16:40

Je n'd'ai mingé i a pas longtimps des gauffes comme cha et ch'est drôlemint bon avec de l'confiture ou bin de l'pâte de spéculoos (histoire d'rajeuter des calories) Very Happy ...
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Les gauffes liegeoisses Empty
MessageSujet: Re: Les gauffes liegeoisses Les gauffes liegeoisses I_icon_minitimeMer 8 Juin 2011 - 17:44

Té va donner des drôles d'idées à Babette!

Si te bourre les trous des gauffes aveuc de l'pâte speculoos ou bin de l'confiture, j'pinche que t'jupe plissée elle va devenir eune jupe droite et te va finir par aller amont d'ech toubib comme elle dit Babette! ou bin non.. te sera fin bénaiche aveuc l'chuc des gauffes qui guille su tin menton.

Allez.. demain in cminche el régime... demain ou bin après le wouiquinge ? ou ptête après les vacances....
Ch'est si bon eune bonne gauffe!
Revenir en haut Aller en bas
nougatine

nougatine

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 30/12/2009
Messages : 145
Localisation Ardèche

Les gauffes liegeoisses Empty
MessageSujet: Re: Les gauffes liegeoisses Les gauffes liegeoisses I_icon_minitimeMer 8 Juin 2011 - 22:00

Merci Merilou pou l'arcette des gauffes, on va s'pourlequer sec
j'vais faire cha pou mes tiots infants ché un vrai régal.
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

Les gauffes liegeoisses Empty
MessageSujet: Re: Les gauffes liegeoisses Les gauffes liegeoisses I_icon_minitimeJeu 9 Juin 2011 - 8:37

Merci Mérillou cha ch'est eune rute idée ichi j'in connos qui vont faire bonne chaire Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Les gauffes liegeoisses Empty
MessageSujet: Re: Les gauffes liegeoisses Les gauffes liegeoisses I_icon_minitimeJeu 9 Juin 2011 - 9:24

Mérilou, j'ai rajeuté, dins tin sujet, l'photo d'chés bonnes gaufes
Revenir en haut Aller en bas
babette

babette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 01/01/2010
Messages : 56
Localisation vendée

Les gauffes liegeoisses Empty
MessageSujet: Re: Les gauffes liegeoisses Les gauffes liegeoisses I_icon_minitimeJeu 9 Juin 2011 - 14:03

merci tiote belotte , in mettant el'photo, cha mets plus l'gauffe a s'bouque, hummmmm ! un régal, y'a pus gramint d'gauffes din m'boite, cha proufe qu'ale étotent bonnes! et j'a fait, pour les accompagnées, del'glache caramel au rhum, framboise, et vanille. Sont pas malheureux hein, am'mason! Les gauffes liegeoisses 106396
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Les gauffes liegeoisses Empty
MessageSujet: Re: Les gauffes liegeoisses Les gauffes liegeoisses I_icon_minitimeJeu 9 Juin 2011 - 14:08

J'ARRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIFE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les gauffes liegeoisses Empty
MessageSujet: Re: Les gauffes liegeoisses Les gauffes liegeoisses I_icon_minitimeVen 10 Juin 2011 - 12:16

Cha a l'air d'être bon des gauffes ainsi.

Et pis ch'est vrai qu'in peut évintuellemint boucher les trous avec eune séquo de léger. Ch'est eune bonne idée cha!

Eune madame chuchuc toudis au régime pour pouvoir continuer à être ridicule dins les habits de s'tiote, elle a drot d'in minger combien de grammes d'eune gauffe ainsi?

Un trou?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Les gauffes liegeoisses Empty
MessageSujet: Re: Les gauffes liegeoisses Les gauffes liegeoisses I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Les gauffes liegeoisses

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Mettez ici vos recettes :: V'là chi d'quo s'pourléquer ::  3) Desserts-