acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
désolé mes gins B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

Partagez | 
 

 désolé mes gins

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

désolé mes gins Empty
MessageSujet: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMar 17 Mai 2011 - 19:24

ej vas devoir printe un peut d' recul ej viens d'archuvoir un cop d' "massue" sur m' tête ej continurai à vous lire mais pour l'instant j'en balancerai pus d' conneries. ainsi va la vie!! va falloir que j'em "batte". on naît on vit , on trépasse....
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMar 17 Mai 2011 - 19:59

Bonsoir nounours94,
Je veux simplement te dire que la vie réserve des coups durs mon homme avait 1 chance sur 100 de s'en sortir, mais il s'est battu et maintenant tous va mieux je t'envoie toute la force donc tu peux avoir besoin
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMar 17 Mai 2011 - 20:13

un petit bout de la chanson d’Edmond TANNIERE
I poussot des tomates,
Des tomates, des tomates
Et l’paufe garchon, i savot bien
Qu’i étot marqué par le destin,
Mais in s’disot pour se faire eune raison
Ch’aurot pu ête la saison des melons.
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMar 17 Mai 2011 - 20:17

merci pistouille
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMar 17 Mai 2011 - 21:36

Té sais Nounours in a tertous des hauts et des bas dins l'vie, et des combats à mener à un momint ou à un aute.
In réagit tertous d'eune manière différinte, et in dot respecter l'manière dont les gins veul'tent affronter leu problème.
Sache que té s'ras toudis bin accueilli d'sus l'forum et si l'fait de lire simplemint nos tiotes discussions t'font du bin au moral, bin tint miux...
A bintôt de t'arlire...

Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMar 17 Mai 2011 - 22:01

j'en va pas m'apitoyer sur min sort j'ai fait l' *** in tant que musicien et DJ asteur ej paie la note.mais j' m'en fou d' crever mais. j'aurai m' né eue belle vie d' saltimbanque. ché comme cha ché l' destin!!! ej n'argerte rien à noter que jen 'su pas incor mort .in vrerra bien si i ale "crabe" ou pas
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMer 18 Mai 2011 - 7:14

ej sus ed tout coeur avec ti min camarate, accroche te bien , et arviens nous vire el plus vite possip !!
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMer 18 Mai 2011 - 10:45

nounours 94 eune grosse baisse amitieusse et pis té sais temps qu'i a de l'vie i a d' l'espoir . Donnes nous des nouvelles et continue à lire les cacoules des 59 et 62 cha fait du bin . L'vie alle réserfe des surprisses Wink
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMer 18 Mai 2011 - 12:10

Ah ben Nounours t'as pas l'dro ed parlé ainsi ej t'arconno pu !!

D'accord v'la un coup ed massu ....Mon diU te n'a vu d'aut et ej té conno pas pu qu'cha mais ej\' su sur que té va t'batte comme ché pas possip !!

Et pi ché petete pas cha non pu ...mais dis te ben inne chosse que même si ché cha ...inne na plus qui sé n'in recappe et qui guérichent quoqu'in nin dich sauf que cha ché gins il n'el dise te pon !!!

Alors courage et dis te bien qu'in pinse a ti ......!
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMer 18 Mai 2011 - 21:33

Dins chés cas là ,
ché pas facile d' exprimer eus'pinsée
mais sache qu'in est d'tout coeur avec ti .
désolé mes gins Cid_ae11
J'
désolé mes gins Mes_me10
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMer 18 Mai 2011 - 21:58

merci à vous autes . ej va savoir quoi vendredi.heureuseumint que ché pas un vendredi saint..... faut bien rigoler dins sin malheur.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMer 18 Mai 2011 - 22:05

Courache nounours !
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMer 18 Mai 2011 - 22:17

j'in vu d'autes Flersios ej garte l'moral du moins j'essaye...
Revenir en haut Aller en bas
bourdonb

bourdonb

Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 28
Localisation Fouquieres lez Lens

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeJeu 19 Mai 2011 - 8:57

La vie nous réserve des haut et des bas en décembre 2008 après qq mois au CHU on pensait plus me revoir et on tiens le coup même si je sais que cette année je risque d'y retourner on verra les résultats en fin d'année s'il y a de nouveau une intervention
On a toujours une épée au dessus de la tete
Tiens bon in a b'son et ti ed'sus che sites
Bon courage
Revenir en haut Aller en bas
http://fouquiereschf.free.fr/
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeJeu 19 Mai 2011 - 10:15

ej va savoir à peut près quo vendredi j'in saurai plusse après avoir passé eune coloscopie.
j'essaye pas i pinser j'em su mis in arrêtt maladie ,j' va m'prom' ner pour m' canger les idées..
merci à vous autes pour vos messaches d' soutien.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeJeu 19 Mai 2011 - 12:39

Té laiches pas abatte min garchon, tant qu'i a d' la vie i a d' lespoir. désolé mes gins 563562
In est tertoute aveuc ti ! ! ! !

désolé mes gins 3808814102
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeJeu 19 Mai 2011 - 12:53

cor merci .pis j'em distrait ché l' festival...
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeVen 20 Mai 2011 - 12:43

jour j ché l' première étape dins long quémin d' croix.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeVen 20 Mai 2011 - 13:29

Je suppose que t'as été détecté positif au test à invoyer par la poste qu'à un momint te ne voulos nin faire.

Si ch'est cha, et que t'as même incore nin fait de coloscopie, i ne faut nin catastropher. Bon, ch'est facile à dire, in est tertous un tiot peu comme cha: dès qu'i a eune séquo qui ne va nin, tout de suite ch'est le momint de s'occuper de l'concession au chumetière.

In fait, comme is distent dins le poste, un cancer du colon détecté à timps, ch'est nin méquint.

Mi j'ai un copain qui a été détecté à timps i a puq de 20 ins. I a été opéré et depuis i vit tout à fait normalemint, comme si qu'i n'avot jamais rin eu.

Et in puq, in 20 ins i a eu grammint de progrès.

Allez, bon courache. Déjà, pour l'coloscopie t'es indormi... T'aras même nin l'occasion d'ouvrir tes ys et t'bouque tout grinds

Wink
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeVen 20 Mai 2011 - 15:13

j'espère Batisse, si ché trop tard ej va régler l' prob' à m' façon.pour l' boul'vard' des allongés i a longtemps que j'ai pris mes précautions. em résidence secondaire m' attind au 3 à Bruay pour l'éternité.
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeVen 20 Mai 2011 - 20:04

Bonsoir
Nounours 94 je te sens si mal , je vais te parler de moi j'ai eu le crabe il y a 6 ans, avec l’ablation des deux seins et crois moi pour une femme c'est dur, mais je me suis dis que c'est moi qui gagnerai et j' ai gagné après chimio rayons, mais il faut se dire que vis à vis des toubibs qui se battent pour nous on a pas le droit de baisser les bras, montre que tu es le plus fort et que rien ne peux t'abattre et ne pars surtout pas perdant tous les tiens ont besoin de toi et nous sur le forum aussi
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeMar 24 Mai 2011 - 12:03

faut bin rire d' sin malheur d' taleur in allant arquére eune boîte d' cachet ale pharmacie ej deminte ale phramacienne qu'ej conno d' pis 20 t'ans plusse d' précision pour m' purche qu'ej do printe avant m' coloscopie.mais i avo des garnoules des "mauvaisses "gins, des moqueuses vous etes toutes parels i in a pas eune pour rattrapper l'aute.i a qu'el mauvais qui arsort ché vou sautes
quand ej i ai posé m' question pour l' lend'main pour partir et les restes d' conséquences que cha pouvo cor avoir i a eune qui m'a dit:
"monsieur mettez des couches pour bébés"fou rire général dins l'officine
ej l'ai ai traitées d' moqueuses.in français.
j'ai pinsé in mi meme:
binte d' fouteuses d' gins
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeJeu 26 Mai 2011 - 8:34

cha i est ché l' jour J. i a pus d' récape.
ej m'in va passer l' closcopie. j'ai peur mais faut i aller
quand cha s'ra fini, après l'examen ej demind'rai au méd'cin d'em faire un DVD et j'ai l' mettrai sur l' site..si j' vis cor. désolé mes gins 782798
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeJeu 26 Mai 2011 - 9:59

Eune grosse baisse amitieusse nounours-94 et à bintôt j't'invoe des ontes positifes désolé mes gins 560db810
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitimeJeu 26 Mai 2011 - 10:19

Pinse au pet que te vas faire... cha sera le plus long de t'vie! L'problème ch'est que je ne chus nin sur que te vas in jouir.

Mais les infermières, ouais!

Commint qu'i appelle cha Léon? Trouducutologue. I in faut énon?

Allez, à plus pour tes impressions. Je ne chus nin très inquiet. Je chus d'avis que ch'est pris à timps.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




désolé mes gins Empty
MessageSujet: Re: désolé mes gins désolé mes gins I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

désolé mes gins

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» bin alors mes gins ?
» Des gins hors du commun
» un tour d' bidets d' bos mes gins?
» Ch'est histoire ed dire:"Bonne année mes gins"
» Tout augminte mes gins
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-