acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
tiote bellotte au Portugal B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Cdiscount : -30€ dès 300€ ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 tiote bellotte au Portugal

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeMer 27 Avr 2011 - 13:04

Z'allez ête trinquilles mes gins, demain j'm'invole pou l'capitale du Portugal... pou pus d'eune semaine.
Surtout soyez saches, et gintils avec Roger qui va s'artreuver tout seu' à tout faire....
D'toute manière asteur vos savez que les glaines alles ont l'oel à tout et que j'ai un tiot dogt qui m'raconte tout... pis avint qu'certains l'disent, j'sus eune grinde curieusse alors cha s'rot nin étonnant que j'vienne vos faire un tiot coucou si j'in ai l'occasion...

A dé mes gins et au cas où j'pourros pas l'faire in direct, j'vos souhaite un bon 1er mai et un joyeux anniversaire à ch'duc in avinche....

tiote bellotte au Portugal Voyage020



Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeMer 27 Avr 2011 - 13:46

Armarque, te ne vas nin être trop perturbée par l'musique du linguache... is mont aussi des ch tout partout les portoches, comme les chtis Very Happy

Bon voyache et, si t'as l'intintion d'aller faire trimpette à la mer, prinds un maillot de bains in grosse laine parce qu'au Portugal l'ieau elle est froite, même in été.

Si que te le fais, deminte à saint Toni de printe des photos. Et dis i bin qu'eune fos que t'as viré au violet, i est timps de t'artirer de l'ieau.

Ch'est eune espèce de bain marie, mais frod....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeMer 27 Avr 2011 - 20:18

Té sais bin que mi j'ai querre que le bain marie caud !

Paraitrot qu'i a des centaines d'arcettes différintes pou l'morue, si in veut tertoutes les goûter in n'est pas rintré !!!
Si j'in minge tous les jours j'vas pet ête finir par savoir nager ?

In tous cas de l'ieau in va in vir, paraitrot qu'i pleut jusqu'au début de l'semaine prochaine...... j'vas prinde min ciré Berton

Allez à l'arvoyure........

tiote bellotte au Portugal Pluie002
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeMer 27 Avr 2011 - 20:48

Un bon voyage, et bos pos trop d'Porto...
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeMer 27 Avr 2011 - 21:20

J'te souhaite un bon voyage et d'passer de superbes vacances.
Pour mi i sont finis, j'comminchos à mi habituer... :escargot:
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeJeu 28 Avr 2011 - 18:47

in va ete tranquille eune paire d' jours rire
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeJeu 28 Avr 2011 - 21:16

merci tiote belotte et bon voyage
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeVen 29 Avr 2011 - 20:09

Elle va incore un jour pouvoir canter :Avril au Portugal
Par Julio Iglesias
:Par Yvette Giraud
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeDim 1 Mai 2011 - 23:50

Bonsoir à tertous
j'ai pas pris l'timps d'lire tout cha que vos avez écrit d'pis min départ mais j'voulos vos faire un tiot coucou "portugaiche"
Nous vagances s'passent bin malgré un départ qui aurot pu ête vite arvenu....
In effet min homme a oblié s'carte bancaire dins l'carette, incrinquée intre l'lecteur Cd et les boutons d'réglache...i s'in est aperçu à l'imbarquemint ! heureusemint que j'avos l'mienne dins min sac ! (d'pis des vagances au Canada qui nos ont donné queques sueurs frodes i a queques ans, asteur in a chacune l'notre, internationale, cha évite des contrariétés!)... in a quind même fait opposition su cheule carte obliée.... asteur i a pu qu'à espérer qu'in nos a pas brisé l'vitre de l'carette pour prinde l'carte, mais in verra cha quind in rintrera, in va pas commincher à s'faire de l'bile asteur !
Bref, in passe un agréape séjour malgré l'pleufe d'pis deux jours, d'main i paraitrot que l'solel arvient.
Ichi les gins sont très gintils et accueillants, in vot d'bielles cosses, j'fais eune cure de pichons, in a aussi goûté l'porto (avec Modération qui nos suit d'partout !)
Allez j'vos dit à bintôt
In est pas cor à minuit (ichi i a eune heure d'moinsse) alors j'peux cor vos souhaiter une bonne 1er mai.. (ichi aujourd'hui, in plus ch'étot l'fiête des mères... j'pinsos que ch'étot l'même date pou tertous cheule fête ?)
Eune pinsée amicale à tertous
tiote bellotte au Portugal 286966
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeLun 2 Mai 2011 - 7:33

bon, bin aveuc ché essplications qu't'as donné....si l'carte bancaire all avot pon été volée, achteur y a tous les rinseignemints pou l'faire...
allez....bonnes vacances!!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeJeu 5 Mai 2011 - 18:45

t'inquiète Camanette, té pinses bin qu'in a fait opposition tout d'suite, même si i n'd'a qu'is ont voulu l'voler, is n'pourrottent nin s'in servir......

sinon au Portugal in troufe cha :
tiote bellotte au Portugal 6a443f4a4203abad9d62cd11a53496c7

pis cha :
tiote bellotte au Portugal A0e93a1285b0e8aea19e9983cd20db94
que cha s'appelle des "pastel de nata et qu'in dirot vraimint de l'tarte au libouli, mais su de l'pâte feuilletée et ch'est saupoudré d'cannelle...
Alors avec chés pavés, chés tartes et l'parlache portuguais d'ù qu'i a des CH d'partout in s'croirot un tiot peu dins ch'nord-pas de calais... Very Happy Very Happy Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeJeu 5 Mai 2011 - 19:06

Je te l'avos dit Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeSam 7 Mai 2011 - 9:13

"Cha ch'est paché oune dimanche, oune dimanche, au mois de Marche..."

Cha ardonne tout de suite eune deuxième jonesse à cheule canchon du timps passé énon?

N'impêche que dins les concerts, les premis rings is dottent être livrés avec des parapluies ou des capuches.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeLun 9 Mai 2011 - 9:30

  mes gins
cha y est nos v'la arvenu à nou majon, asteur faut arprinde l'rythme... pis les bonnes habitutes alimentaires, bon cha s'ra pas cor pou aujourd'hui, min homme arprind foque demain, li, et c'midi in fait un tiot barbecue, chés tiots y ont querre cha et quind j'sus seule avec eusses, ch'est pas l'ginre d'truc que j'fais et is ont déja demindé si j'allos faire des pemmes tierre sautées avec chés saucisses... j'avos cuji des épinards et aussi bin m'n'homme que chés tiots is ont dit "ch'est meilleu' les pemmes tierre"... l'majorité l'importe ! 
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeLun 9 Mai 2011 - 10:05

alorsse chétot bien l'portugal? t'as bien mingé? te t'as pourléquée sec?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeLun 9 Mai 2011 - 10:30

Ouais ch'étot très bin l'Portugal, comme té dis in a bin mingé et in s'a pourléqué sec, samedi au soir in a même mingé un gâtieau qu'in aurot dit un chtiramisu, ch'étot fait avec du café, du chocolat et des tiots gâtiaux qui avottent l'goût comme des spéculoos.... à m'mote que l'pâtissier avot des origines chti... 

Sinon pindant l'séjour in a aussi été acouter du fado, que d'habitute ch'est pas m'tasse d'thé, mais i avot deux canteux excellents accompagnés par deux guitaristes non moins excellents et in a passé un bon momint


Dernière édition par tiote bellotte le Mar 10 Mai 2011 - 13:36, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeMar 10 Mai 2011 - 13:00

Et avé tout cha, et'n'homme il l' a artrouvé c' carte dins l'carette ... tiote bellotte au Portugal 176586
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeMar 10 Mai 2011 - 13:43

Ouais in a artreuvé l'carte au même indrot d'ù que m'n'homme l'avot laissée, comme quo !,  ... ou bin personne l'a vue, ou bin is s'sont dit, à juste titre, qu'in avot du faire opposition....
N'impêche, dins l'avion j'me dijos "pouvu qu'in artrouffe pas chés vitres brisées", à 1 h au matin cha n'arot pas été drôle !...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitimeJeu 12 Mai 2011 - 15:06

A quelle heure que cha arot été drôle alors?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




tiote bellotte au Portugal Empty
MessageSujet: Re: tiote bellotte au Portugal tiote bellotte au Portugal I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

tiote bellotte au Portugal

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Des nouvielles de Tiote Bellotte
» Imaginez Tiote Bellotte américaine...
» Joyeux anniversaire à Tiote bellotte
» Tiote bellotte est benache
» Bonne anniversaire Tiote Bellotte
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-