acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Bon anniversaire Mérilou! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
TCL C74 Series 55C743 – TV 55” 4K QLED 144 ...
Voir le deal
499 €

Partagez | 
 

 Bon anniversaire Mérilou!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 0:07

J'espère qu'à ch't'heure-là je chus le premi...
Bon anniversaire Mérilou! Anniv_10
In puq je te mets eune image que te ne t'imagineras jamais combien d'heures j'ai passées à la faire....

Je te fais des grosses baisses, tiote soeur! Bon anniversaire Mérilou! 106396
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 6:50

deusse!!!!!
grosses baises à ti Mérilou.....t'es à peine armise d'ché agapes d'nouvel an; qu'te vas déjà trinquer!!
mais t'as raison, in n'a que l'bon timps qu'in s'donne.
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 7:42

Troisse!!!!
Bon anniversaire Mérilou, t'es l'reine de l'journée....surtout si te tires l'fève de l'galette.
Te peux faire tout chin qu'te veux comme dit l'canchon. Bon anniversaire Mérilou! 743638 flower flower flower
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 7:50

Ch'est mi qui est au pid du podium ! quatrième....
J'te souhaite un joyeux anniversaire Mérilou, j'espère que les horaires d'tin ouvrache t'permettront d'venir faire un tiot tour ichi, d'ù qu't'apporte toudis t'bonne humeur et tin humour qui font toudis plaiji à lire
Asteur que tin homme i est pinsionné i va pouvoir mette sin nez dins chés castroles et couets pour préparer un tiot menu aux oignons (ou bin à c'qui veut...) pis un ENORME gâtieau
Eune grosse baisse de m'part et de cheule de toni qui m'a dit avint d'partir à sin ouvrache : "oublie pas de dire que mi aussi j'l'imbrasse"....

Bon anniversaire Mérilou! D7ebf878d21bf6cbfe99a3ad916ae701
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 8:37

Mérilou, avec quique fleurs j'te souhaite un

Bon anniversaire Mérilou! 1108885333

et aussi d'passer eun' bonne journée avec les gins qu't'as quer.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 8:46

bon anniversaire mérilou
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 10:12

In pus t'as vraimint d'la veine Mérilou, t'as vu ? tin frère i a fait des progrès in montache de carte, j'le vos d'ichi, l'nez su sin écran, in train d'cacher avec sin logiciel d'photo commint in écrit su chés cartes... pis cujir l'bonne police d'écriture, l'bonne taille, l'bonne couleur, pis pet ête qui a du arcentrer l'carte ? bin cha a du y prinde un bon momint, tout cha pou s'tiote soeur.... té cros qu'i s'a énervé un tiot peu ? Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 10:34

joyeux anniversaire Mérilou passe eune bonne journée malgré l' fodure. Bon anniversaire Mérilou! 469169
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 11:00

J'te souhaite un joyeux Anniversaire Mérilou!
j't'aros bin fait un poème, mais j'sais nin faire,alors j'te joins un' tiote carte.
Bon anniversaire Mérilou! Sos7cv10
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 11:08

Bon Anniversaire Mérilou.

J't'imbrasse.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 12:19

Allez, incore eune!
Bon anniversaire Mérilou! 2_ins_10
Comme Camanette elle l'a deviné, pour mi tout cha ch'est nin de l'tarte. Faut i que je t'aime bin Mérilou!
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 12:53

Mais ché quelle étot bellotte not' tiote mérilou à deux ans!
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 13:22

[][/url]
Comme Camanette elle l'a deviné, pour mi tout cha ch'est nin de l'tarte. que je ![/quote]



Ch'est vrai que t'as d'el misère Batisse (j'ai effacé des données qu'in sait pas que ch'est Batisse qui parle i)! Te confonds Camanette et Tiote Bellotte !





Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 14:29

Hé bé mes gins, que j'sus bénaiche d'intrer dins m'chinquantière année aveuc tint d'supporters, y minque pus qu'les pom pom guernoules!
J'vous armercie tertous pour tout cha qui va tout drot à min tcheur ( sinsipe... si si!)
Merci pour les baisses, les cartes, les montaches aveuc les vieuseries d'photos ed mi...
et pis merci pour les complimints du ginre '' qu'elle étot belotte Mérilou à 2 ans'' aveuc 47 ins d'puque , cha arot pus s'gâter, mais cha va, j'ai des rides à mes ys, des rides ed rigolete que je n'cache pos à mucher, parce que j'sus fierte d'avir em n'âche ...
''L'auréole, pacque je l'vaux bien''.. rin qu'cha
A ch't'heure eune histoire véridique: Hier à l'ouvrache, y'a eune malate qui avot sin laniversaire aujourd'hu et j'li dit qu'mi aussi ch'est demain et qu'in est un tiot peu jumelle. Savez cha qu'elle m'a dit ' sérieussmint(!) '' Oh bin bon anniversaire, vous aussi vous êtes de 1942?''
J'li ai dit: Pas tout à fait , d'ailleurs j'rêffe d'ête in artraite un tiot peu avint mes 69 ins...
Ch'est des rudes des fos les patients!
J'm'a suis ravisé dins l'miroir pour vire si j'avos les bajoues des mémées dessinées par PIEM
In fait cha va, cha n'berloque pos cor ed trop!
Merci à tertous et eune grosse baisse
Ch'est m'n'homme qui va cmincher à s'interresser aux couets et castroles à ch't'heure qui est pinsionné et cha devrot ête miux pour ma ligne... ( enfin c'est plus des courbes que des lignes)
J'termine par cette phrase que j'aime tant:
''Heureux les ceuss qui saftent rire d'eusses même, y z'ont nin finit ed s'amuser''
Revenir en haut Aller en bas
babette

babette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 01/01/2010
Messages : 56
Localisation vendée

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 17:00

bon anniversaire Merilou,et bravo a tin frangin de nous avoir fait partager des photos de ti !
Té voulos plus que 2 bougies su tin gatio, y'a eune paire d'années, bin aujourd'hui, té rinte comme mi din les quinquagénaires !

]grosses baisses Bon anniversaire Mérilou! 52629 Bon anniversaire Mérilou! 469169 Bon anniversaire Mérilou! 541981
Revenir en haut Aller en bas
nougatine

nougatine

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 30/12/2009
Messages : 145
Localisation Ardèche

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 17:48

Mérilou,jt'souhaite un joieux anniversaire, d'bieaux cadeaux,et suremint des bielles fleurs. flower flower flower
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 17:50

Bon anniversaire Mérilou.
Tin frère i a mis eune bielle photo d'ti...
Bielle comme mi pitite....Enfin ej cros...
Profites bin de t'n'anniversaire Mérilou...
Grosses baisses.....
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 17:53

Au fait t'arsonne pon à tin frère ; té gramint pu bielle. Ej treuve ej treuve, ej treuve....Enfin ej dis cha ej dis rin....
A moins que pitit i éto biau comme ti....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 19:12

A m'mote que ch'est matante qui a les négatifs des parints... prépare-te à être ébouite un jour lili Wink

Déjà, te me verras avec des cavux chu m'tiête...

Pour m'part, j'ai eu min premi apparel à photos à m'communion, et ch'est donc à partir de ch'momint-là que j'ai des négatifs d'ùche que je chus parfos (incore que ch'étot min apparel et qu'i fallot tout régler à la main à l'époque...)
Bon anniversaire Mérilou! Pict0210
Cha ch'est avec Mérilou dins mes bras. A m'mote qu'in ne pourrot pus l'arfaire sins rire et se faire un tour de reins...
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 19:21

Ch'étot l'bielle époque d'ù qu't'avos puque ed caveux qu'mi..
T'étos fier comme bar tabac aveuc t'tiote soeur dins tes bras: te n'voudros nin arcomincher?
Su l'photo in dirot in ange ( mi! in dirot qu'j'ai des ailes blanques) min garchon y vient de m'dire '' faut quind même nin exagerer''

Je m'deminde quo qui serot l'plus dur: ed nin rire ou bin de nin s'faire ed tour ed reins?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 19:41

T'avos des tiots ys tout bridés là-dessur. Je me deminte si que ch'est ti... In même timps, je ne vos nin qui d'autre que cha pourrot être énon?

Un ange... je chus d'accord avec tin garchon. Ch'est foque un effet d'optisme.

In tous les cas, si qu'in arcommincherot, cha serot un cop à casser l'cayelle et se faire rouspéter... in rigolint comme des bochus. Hein ouais?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 19:49

Attinds, j'ai artrouvé toute eune série de photos que j'avos scannées mais qui se sont perdues in route. I n'd'a des bielles.

Wette ichi:
Bon anniversaire Mérilou! Pict1010
A l'époque in acatot des habits bin grinds pour qu'in peuche les mettre lonmint...

Tcheue époque. In étot nin les plus malheureux énon?
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 19:54

hé bé... j'ai fait eune mauvaisse manoeuffe, j'ai inlevé min lavatar.. mais aveuc tous ches vieuseries, j'ai l'imbarras du choix
J'ai jomais vu ches visses photos! quo qu'ch'est qu'ces habits? Ch'étot nin Absorba qui faijot s'pub aveuc les habits qui grindissent aveuc les afants?
Y z'étotent économes nou parints hein? ou alors ch'étot carnaval?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 20:00

Cha devot être min dufeulcote Wink
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitimeMer 5 Jan 2011 - 20:10

Cha y'est! j'ai armis un lavatar ed min meilleur profil!
Comme cha si in s'croise dins l'rue , in s'arconot hein?
Ah! Ch'est ti Mérilou? J'ai pos cangé... toudis aussi bielle!
Allez, faut nin cacher après vos leunettes, sinon cha va briser l'charme...
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Bon anniversaire Mérilou! Empty
MessageSujet: Re: Bon anniversaire Mérilou! Bon anniversaire Mérilou! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Bon anniversaire Mérilou!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Bon anniversaire ROGER...
» Bon anniversaire Flersois
» Spécial Mérilou !
» Bon anniversaire Roger
» Joyeux anniversaire JJ Bel
Page 1 sur 3Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-