acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
pichon d'avril... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% Baskets Nike Dunk Low
64.99 € 129.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 pichon d'avril...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

pichon d'avril... Empty
MessageSujet: pichon d'avril... pichon d'avril... I_icon_minitimeJeu 1 Avr 2010 - 14:31

pichon d'avril... 1270171150

Eune des tiotes que j'garde m'dit sitôt sortie d'l'école à 11 h 30 : "le directeur va metrre un mot dans le carnet mais il faudrait que tu me gardes demain toute la journée parce que l'école va être fermée, il y a des cafards"
Mi j'me dis dins m'tîete "ah bin v'la aute cosse asteur après les poux c'est les caffards, in est pas sortie d'l'auberche !!"
Tout haut j'dis "ah bon, tu es sure ?",
"Oui oui, qu'alle me confirme eune de ses tiotes copines, c'est mon grand frère du CM2 qui me l'a dit, ils ont déjà écrit le mot dans le carnet"... (les CM2 sont dins l'classe du directeur)
" Dis c'est quoi des cafards ?" , elles sont au CP chés tiotes et n'in ont jamais vu.... va t'in décrire cha à des tiotes annochintes...
J'continuos à treuver cha bizarre mais comme chés bestioles là cha s'infiltre d'partout ch'étot plausipe vu qui avot eu plein d'travaux et du déblayache d'viux matériaux...
Tout cha pou m'rinde compte in ramenant les infants à 13 h 30 que ch'étot in pichon d'avril inventé par chés CM2.... Cha m'étot même pas v'nu à l'esprit !!!
Faut dire que cha s'perd chés blagues d'pichons d'avril....

vos in avez à raconter vosautes pou aujord'ui ou bin pou dins l'timps ??
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

pichon d'avril... Empty
MessageSujet: Re: pichon d'avril... pichon d'avril... I_icon_minitimeJeu 1 Avr 2010 - 15:41

Bonjour tiote bellotte bin mi ch'est t'à l'heure min coq i m'téléphone pis i m'dit :j'ai eu eune augmintation d'salaire infin pas vraimint eune augmintation eune prime d'intéress'mint (li i m'a dit cha in francais ch'est un chudiste ) Mi j'i rétorque ouai bin sur pis ravisse dins n'oeul i a eune maguette, té n'cros pas que j'va m'faire avoir ch'est l'jour des cacoules aujourd'hui . Bin figurez vous qu'ch'est vrai i a bin eu eune prime j'ai argardé su min compte bancaire pichon d'avril... Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

pichon d'avril... Empty
MessageSujet: Re: pichon d'avril... pichon d'avril... I_icon_minitimeJeu 1 Avr 2010 - 16:05

pourquoi ché pas mi qu'ya eu tin pichon d'avril annesophie, ché du favoritisme cha , nan ?
j'pinse tiote bellote , qu'ya grammint d'gins qui se s'rotent fait avoir avec in histoire parel , surtout vénant d'in gamine qui bin sur ni comprenot rin non pu
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

pichon d'avril... Empty
MessageSujet: Re: pichon d'avril... pichon d'avril... I_icon_minitimeJeu 1 Avr 2010 - 17:34

CHUUUUUUUUUUUUUT, ne l'dijez pas mais j'ai au moins 4 pichons in papier dins min dos.....
in fait comme chi in avot rin vu pichon d'avril... Icon_wink pichon d'avril... Icon_wink
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

pichon d'avril... Empty
MessageSujet: Re: pichon d'avril... pichon d'avril... I_icon_minitimeJeu 1 Avr 2010 - 17:36

j'te jure qu'j'el dirai a personne , et pi j'zé même pas vus
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

pichon d'avril... Empty
MessageSujet: Re: pichon d'avril... pichon d'avril... I_icon_minitimeJeu 1 Avr 2010 - 18:03

Ben mi ch't'au matin j'ai amené mes tiotes files à lu écoles respectives et in cours de route j'ai rappelé à l'plus grante qu'in est aujord'hu le 1° avril et que ch'est le jour des blagues. Elle va dire qu'elle n'a nin fait ses devoirs...

Et elle m'a raconté que l'année dernière c'est le directeur qui a fait une blague à tertous... un tiot peu s'n'histoire de cafards à l'modérateusse verte, mais à l'équelle de l'école.

I avot fait croire qu'i avot eune subite invasion de poux dins l'école et que pour se protéger i fallot mettre un bonnet comme is ont les femmes de l'cantine. I a eu distribution générale de bonnets et toute l'école est restée avec des bonnets chu les tiêtes à tertous, toute l'journée.

Imaginez l'guiffe des parints à l'récupération des tiots...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

pichon d'avril... Empty
MessageSujet: Re: pichon d'avril... pichon d'avril... I_icon_minitimeJeu 1 Avr 2010 - 18:05

Ben mi j'ai vu un automobilisse qui s'a fait arrêter par des motards, qui écrivottent des séquos chu un carnet à souche.

Je me deminte si à la fin les motards is ont dit "pichon d'avril!". Is arrotent du, hein?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

pichon d'avril... Empty
MessageSujet: Re: pichon d'avril... pichon d'avril... I_icon_minitimeJeu 1 Avr 2010 - 19:38

affraid Un premier avril au matin dins l'cour ed l'école. (Histoire vraie)
. Un elèfe d'em classe i s'in va pas mete un pichon in papier dins l'dos dins maite ! ! ! Un raleux d'première.
. Ch'maite, i s'avanche vers mi in hurlant dins l'cour, au mitant d'un silince ed mort:
. "MONSIEUR LE DIRECTEUR? UN éLèVE S'EST PERMIS D'ACCROCHER UN POISSON DANS MON DOS! ! PUIS QUE C'EST COMME çA JE RETOURNE CHEZ MOI ! ! !....et il est reparti ! ! ! L'élève s'étot précipité dins m'classe, terrorisé, pour es mète à l'abri i croyot que s'dernière heure alle étot arrivée.
. Mi, in rigolant:" Malheureux, tu n'aurais pas pu en choisir un autre? Non !! ! "
. rire ? ? Nan i n'a pas d'quoi rire ! ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

pichon d'avril... Empty
MessageSujet: Re: pichon d'avril... pichon d'avril... I_icon_minitimeJeu 1 Avr 2010 - 22:34

Incore un qui se prenot au sérieux et se sintot grind de faire le fort vis à vis d'afants... pauvmec!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

pichon d'avril... Empty
MessageSujet: Re: pichon d'avril... pichon d'avril... I_icon_minitimeVen 2 Avr 2010 - 9:36

affraid

. Malheureus'mint i n'avot ps qu'un "d'pauve mec", i n'd'avot tros sur sept.....is n'aiment pas les gosses ! ! ! ! Un jour, el' même, au pichon dins l'dos', qui faijot l'CM1, classe au d'zeur d'el mienne, i râlot al récréation, dins l'cour, pasque les élèfes is savotent pas es servir d'eune équerre. I rinte dins m'class pour printe les clés d'el salle de sport ! ! ! ! Mes élèfes étotent in train d'esssiner les tiots carrés d'10 X 10 pour arproduire les caractères du TO 70 qu'in vot d'sur les photos.
. I s'a arrêté net, interdit ! ! bec cloé ! ! ! Les élèfes étotent restés dins l'classe pour dessiner au lieu d'aller juer dins l'cour ed récréation....Volontair'mint ! ! ! J'leu avos rin d'mander.
. ....
. Dins l'école, i avot eune classe ed perfectionnement aveu d'zélèfes in difficulté.(des grands pus d'douze ans)...J'étos bin vu pasque j'étos juste, aveu mi i n'avot pas d'tiètes à claques, leu maîte, ch'ti la ch'étot un jeune, un bon garchon...
..... Les autes maîtes dijotent in parlant d'ches gosses la: "Ces tarès la..." ......Min sang i s'artournot ! ! !
...... J'pouros in raconter des vertes et des pas murtes...
.......Dins les autes école où j'étos avant i n'avot pas d'agosils comme cha, in étot tertoutes copains intre Dirlos et maîtes des alintours! ! !
..........
. Ch'est pas les élèfes qui fatigtent ! ! !

.... affraid
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




pichon d'avril... Empty
MessageSujet: Re: pichon d'avril... pichon d'avril... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

pichon d'avril...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Pichon d'avril "Félix FOUGNIES"
» Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon?
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-