acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Nike : Jusqu’à 50% sur les articles de fin de saison
Voir le deal

Partagez | 
 

 Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Empty
MessageSujet: Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? I_icon_minitimeLun 8 Fév 2010 - 9:32

Si cha ne vous fait rin, j'aimeros arvenir chu un sujet abordé dins eune autre vie et au sujet duquel j'ai nin eu de réponse.

Alors vu qu'i n'd'a qui habitent nin loin de sites de péqueux in bateau, j'arcomminche. De toutes façons m'réputation de soyeux n'est plus à faire

Ch't'au matin j'ai pinsé à m'facture de cauffache, in me disint que cha serot bin si que je pouvos payer le mazout au même prix que les péqueux is paittent ch'ti qu'is mont dins lus batieaux. Vous vous souvenez suremint des manifs et de lus déclarations à qui voulot l'intinte qu'avec un mazout non subvintionné is ne pourrottent pus vivre.

Alors valà... mi je vos le prix du pichon au supermarché. Pour le pichon de mer, cha va de 2 à 3 roros le kilo (pour des sardines) à plus de 15. J'acate souvint du lieu noir, que cha vaut in général autour de 7 roros le kilo et que si qu'i a des arêtes, ch'est des grosses!

Bref, cha ch'est le prix à l'arrivée. J'ai été vir le prix du pichon in Bretagne, dins des grands bâtimints in béton construits chu les quais... ch'est au moins aussi quer.

In va printe un pichon vindu 5 euros le kilo par le péqueux. In va imaginer un péqueux qui oeuvre tout seu chu sin tiot batieau qui fait pof pof pof.

Cha que je voudros savoir et que je n'arrive nin à savoir ch'est:
- combien de kilos de pichon un péqueux qui oeuvre tout seu chu sin batieau qui fait pof pof pof i ramène chaque jour? In moyenne bin sur. Je sais qu'i a des jours avec et des jours sans, du mauvais timps et tout cha.
- combien que le matériel i coûte par mos (rimboursemint et intretien du batieau, intretien/rimplachemint des filets, intretien des radars etc.)
- combien que l'infrastructure de vinte elle i coûte par mos (glache, plache de parking à batieau, manutintions au départ et à l'arrivée etc)
- combien qu'un batieau qui fait pof pof pof cha consomme de mazout par jour de sortie in mer?

D'ùche que je veux in venir ch'est que si que dins le prix d'un kilo de pichon i a le quart que ch'est pour payer du mazout, le pichon ch'est peut-être bon pour l'santé mais ch'est rudemint mauvais pour l'pollution de l'planète. Le quart de 5 roros ch'est 1,25 roros. Avec un mazout "pèque" à 50cts le litre, cha fait 2,5 litres de mazout par kilo de pichon.

D'après cha qu'is distent les péqueux, si que le mazout i augminte de 20 chintimes, is sont tertous morts.

Mi, in tint qu'acateux de pichon, si que min lieu noir i est à 7,50 au lieu de 7, je vas faire comme avec le fromache blanc qui est passé de 1,99 à 2,20... je vas n'd'acater quind même!

Donc, si que les péqueux is distent qu'in répercutint le prix du mazout dins le prix du pichon, pus personne ne va n'd'acater, i a eune séquo qui m'inquiète: i aurot donc grammint puq que 2,5 litres de mazout par kilo de pichon?

Et les péqueux de sardines, commint qu'is font pour que lu pichon i soche vindu à 3 roros le kilo? Is ont des batieaux à voiles?

A l'aide!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Empty
MessageSujet: Re: Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? I_icon_minitimeLun 8 Fév 2010 - 9:46

. J'vas faire "eune inquète" ! ! !
. I a les tiots péqueux aveu des moteurs Teuf! Teuf!! Et i a les gros péqueux qui font marner des tiots péqueux....aveu des gros batieaux et des moteurs "maousses costauds.
. ch'est pas un métier ed tout repos , péqueux, ....Infin in verra bin.....
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Empty
MessageSujet: Re: Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? I_icon_minitimeLun 8 Fév 2010 - 16:10

Very Happy Les péqueux.
.
Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? 1265688991
.
. In v'la un batieau aveu un moteur qui fait teuf! teuf!, vous croyez qu'ch'est aveu qu'cha qu'is vont faire fortune ? ?
. Vous croyez qu'is zont volé leus quate sous ? ?
. Ches batieaux la is disparaisstent, ch'est l'un des derniers, ch'est un flobart d'Audresselles ! ! !
. Very Happy ! !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Empty
MessageSujet: Re: Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? I_icon_minitimeLun 8 Fév 2010 - 16:26

Qui qu'ch'est qui dit qu'is voltent lu paye?

L'question est de savoir combien qu'i faut de litres de mazout pour péquer un kilo de pichon.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Empty
MessageSujet: Re: Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? I_icon_minitimeLun 8 Fév 2010 - 17:25

. J'ai des copains mécanicien d'sur des chalutiers, faut qu'éj les contacte pour pas réponte n'importe quoi au sujet du mazout.
.
. Ch'est eune façon ed parler, "voler ses quate sous", ch'est pour dire qu'ch'est pas un métier ed tout arpos, faut qu'ej m' rinseine, j'cros que l'flobart d'el photo, i va poser des casiers, ch'est pour cha qu'in vot in espèce ed fanion au bout d'eune perche.
. J'va reinseigner ausssi pour savoir quel est l'prix du pichon dins nous coin.
.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Empty
MessageSujet: Re: Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? I_icon_minitimeLun 8 Fév 2010 - 17:48

Je t'in armercie d'avinche garchon!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Empty
MessageSujet: Re: Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon? I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Combien de litres de mazout dins un kilo de pichon?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Les ch'tis dins l'chitron
» Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi
» pichon d'avril...
» Pichon d'avril "Félix FOUGNIES"
» Dins ch'carbon
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-