acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Des nouvelles. B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 Des nouvelles.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Des nouvelles. Empty
MessageSujet: Des nouvelles. Des nouvelles. I_icon_minitimeVen 16 Mar 2018 - 23:14

Bonjour Tertous,
j'viens vous dire qu'in va bien d'pis l'temps que j'sus pas v'nu, Solan?e a été opérée début janvier d'sin pied, ch'est eun' affaire qui date d'pis l'mos Mai dernier, ale avot cassé l'maléole externe d'sin pied gauche mais is z'avotent pas vu qu'sin talon i étot cassé aussi, i y a minme in toubib qui l'a traité d' "chochotte" (j'étos là donc j'l'ai intindu) passe qui l'y avot fait du mau lors d'une consultation et ch'est li qui a rien vu s'qui avot à sin talon que C..  ch'ti lale. Ale a restée six s'minnes sans poser sin pied par terre donc, eun' chaisse roulante et ch'est mi qui poussot. Bref cha y est avec des béquiles ale ar'marche tout duchemint.
Mi d'min côté j'sus rintré à l'clinique diminche dernier pou élargir le stent que j'avos déjà et qui s'étot ar'bouché, cha y est et j'ai pus d'mau à min mollet, j'va ar'quemincher à randonner tout duchemint in attindant d'vire du côté de m'n'anche qui m'imbète aussi passe que j'sus pas monté à ch'Pic St Loup d'pis pas mal d'années avec tout cha.
A part cha tout va bien.
@ plus vous z'aut' et baisses à tertous.
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Des nouvelles. Empty
MessageSujet: Re: Des nouvelles. Des nouvelles. I_icon_minitimeSam 17 Mar 2018 - 11:20

Salut Loumarcel
Cha fait plaisir d'eut' lire malgré qu'les nouvelles ont pas toudis été bonnes
J'vous souhaite in bon rétabliss'mint à ti z'autes deux
Vous allez vous armett' pou l'bon temps qu'i arriff' et vous pourrez argaloper dins ché tiot but' ed' terre, ha wouaih ti t'appelle cha des Pics, mi j'connot que ceux d'eul fosse et in mont' pas d'ssus pa'ce que cha pique d'où sin nom, je n'sais nin commint té fait et dire que ché du sport : Monter su in Pic du sport laisse me rire
Allez blague à part arfait' vous in'ne bonne sinté
A bintôt
Cauchette
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des nouvelles. Empty
MessageSujet: Re: Des nouvelles. Des nouvelles. I_icon_minitimeSam 17 Mar 2018 - 13:06

Ah, des nouvielles du plus sudiste des nordistes, cha fait plaiji.

Je chus désolé pour Solan?e qui a incore eu bin des ruses! Pourménée in cayelle à roulettes par Marcel, qui a du décider d'aller à des indrots d'ùche que Solan?e elle voulot nin, comme chinq fos par jour à l'boulingerie des bielles miches, j'imagine cha d'ichi. I a du y avoir de l'imbiince....

Allez va Marcel, te vas bétôt pouvoir armonter chu tes montanes et je chus contint. Te dos être bénache de pouvoir raller (avec 2 l parce que pour le un seul l t'as nin du arrêter) là-haut pour minger du saucisson et boire du rouche avec tes copains de crapahute.

Mi je chus à nouvieau grind père, pour l'huitième fos, depuis avint hier. Tcheu bieau afant qu'elle nous a fait m'file! Elle a fait cha à Dijon et, forchémint j'y chus allé. A ch't'heure je vas artourner à mes travaux de plâtrerie dins m'chimpe. Je chus éffaré de vir le désastre que le sagouin prédécesseur i a laichi planqué in-dessus du papi. A m'mote qu'i a plâtré sins raclette.... Tcheu dallache à rattraper!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Des nouvelles. Empty
MessageSujet: Re: Des nouvelles. Des nouvelles. I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Des nouvelles.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-