acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Je voudros augminter m'collection - Page 7 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -15%
(Adhérents Fnac) LEGO® Star Wars™ ...
Voir le deal
552.49 €

Partagez | 
 

 Je voudros augminter m'collection

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Suivant
AuteurMessage
batisse



Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeSam 10 Fév 2018 - 14:33

Cauchette a écrit:

Is nous suiv'tent comme cha si té vas sut' banque I vont intéressé à ti pou essayé de t'voler tes connections et tes mots de passe

Je ne passe  nin par Facebook pour aller chu m'banque. Ou alors i a eune séquo qui m'arot échappé?

Si té vas vire aussi toutes les demindes de guernoules qui vont t'faire du gringue jusqu'à les vire tout'e nues et après i vont mettes la pression in disant que té fais des carabistoules pas nets aveuc des femmes et i vont dire qu'ils vont dire à toute famill'  si té paye pas, i vont te montrer qu'is ont toutes leurs coordonnées et là le cercle infernal, in'ne n'a qui se sont suicidé pour cha surtout ché les jones t'a du in intinte parler

T'as déjà eu des guernoules qui te faijotent du gringue chu facebook ti? Mi jamais! Et pourtint je chus irrésistipe! Te verros min portrait chu facebook....

Pour le partage c'est facile à comprint' si té l'partage i vont suiff' tin partage et même pas besoin d'cacher après des nouviaux clients ché ti qu'is aura donné

Mi tchand que je partage, ch'est foque à mes amis. Infin, min manicraque i est réglé comme cha

J'ai été clair ???

Nin vraimint.... In fait si, ti t'as été clair dins t'n'explication des gestes à faire. Mais pour le reste, pardon, mais ch'est nin clair pour m'tiête de péquenaud.
Tchand qu'in buque "following me" (cha qui veut dire "me suivint ou in train de me suivre") in tchet chu les tous les gins qui ont cha dins lu nom/présintation. Ch'est écrit dins le mode d'impo. Par eximple des gins qui ouvtent un compte, in ingliche, dijint par eximple "machinchose,canteux qui armercie les fans qui le suivtent. Cha ne veut nin dire qu'is me suivtent mi batisse. Pour vir, j'ai buqué min nom au lieu de following me dins l'cassis exprès. Comme cha je pourros peut être tcherre chu tous les gins qui ont min nom dins lu compte facebook. Eh ben je n'ai trouvé personne de mes amis. Foque quelqu'un qui s'appelle pile poil comme mi et après des gins qui ont des noms un peu approchints.
J'ai aussi essayé avec l'nom de m'n'école et j'ai foque trouvé des gins qui s'appeltent comme m'n'école.
A m'mote que ch't'histoire d'espion ch'est des cacoules.
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeSam 10 Fév 2018 - 14:54

batisse a écrit:
Cauchette a écrit:

Is nous suiv'tent comme cha si té vas sut' banque I vont intéressé à ti pou essayé de t'voler tes connections et tes mots de passe

Je ne passe  nin par Facebook pour aller chu m'banque. Ou alors i a eune séquo qui m'arot échappé?

Si té vas vire aussi toutes les demindes de guernoules qui vont t'faire du gringue jusqu'à les vire tout'e nues et après i vont mettes la pression in disant que té fais des carabistoules pas nets aveuc des femmes et i vont dire qu'ils vont dire à toute famill'  si té paye pas, i vont te montrer qu'is ont toutes leurs coordonnées et là le cercle infernal, in'ne n'a qui se sont suicidé pour cha surtout ché les jones t'a du in intinte parler

T'as déjà eu des guernoules qui te faijotent du gringue chu facebook ti? Mi jamais! Et pourtint je chus irrésistipe! Te verros min portrait chu facebook....

Pour le partage c'est facile à comprint' si té l'partage i vont suiff' tin partage et même pas besoin d'cacher après des nouviaux clients ché ti qu'is aura donné

Mi tchand que je partage, ch'est foque à mes amis. Infin, min manicraque i est réglé comme cha

J'ai été clair ???

Nin vraimint.... In fait si, ti t'as été clair dins t'n'explication des gestes à faire. Mais pour le reste, pardon, mais ch'est nin clair pour m'tiête de péquenaud.
Tchand qu'in buque "following me" (cha qui veut dire "me suivint ou in train de me suivre") in tchet chu les tous les gins qui ont cha dins lu nom/présintation. Ch'est écrit dins le mode d'impo. Par eximple des gins qui ouvtent un compte, in ingliche, dijint par eximple "machinchose,canteux qui armercie les fans qui le suivtent. Cha ne veut nin dire qu'is me suivtent mi batisse. Pour vir, j'ai buqué min nom au lieu de following me dins l'cassis exprès. Comme cha je pourros peut être tcherre chu tous les gins qui ont min nom dins lu compte facebook. Eh ben je n'ai trouvé personne de mes amis. Foque quelqu'un qui s'appelle pile poil comme mi et après des gins qui ont des noms un peu approchints.
J'ai aussi essayé avec l'nom de m'n'école et j'ai foque trouvé des gins qui s'appeltent comme m'n'école.
A m'mote que ch't'histoire d'espion ch'est des cacoules.

T'as jamais des invitations d'guernoules ??? mi ché entre 2et 10 par semaine lol
et si té rintes in conversation I vont t'proposé un effeuillage pis des photo soft puis hard et pis des vidéos et là si té rintes dins l'jeu là y'as grammint d'chance que dins in des messache té cliquera et té mettra in route in espiongiciel qui vas fouillé t'n'ordi de AàZ
cha marche avec des mots clé Is sont pas toudis à t'surveiller mais quand i a des mots clés qui s'mette in route là i vont pu t'lacher
Maint'nint té fait comm' té veux mi j'sais d'quo j'parle
Rappelle te min ancien boulot avant qu'in m'dise  ta l'drot t'arposer fiu lol
Allez al' prochain' ne
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeDim 11 Fév 2018 - 10:08

Je sais que tchand que je m'ai inscrit à facebook min garchon i m'a dit commint faire pour avoir eune connexion sécurisée (https) justemint pour être protégé au miux contre l'piratache.
Et je ne trouve pus commint qu'i fallot faire...In tous cas j'ai eune connexion https!
Sur internénette j'ai trouvé des instructions qui correspondent à eune version de facebook plus incienne. I fallot passer par compte mais dins min facebook d'à ch't'heure tchand que je passe par paramètres je ne trouve nin l'accès au réglache de l'sécurité de connexion. Cha dot être le progrès Smile
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeDim 11 Fév 2018 - 11:15

Je voudros augminter m'collection - Page 7 14937473_1805637889680424_4693790091662679841_n
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeDim 11 Fév 2018 - 11:17

Je voudros augminter m'collection - Page 7 14915492_1805214889722724_9173092314039150456_n
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeDim 11 Fév 2018 - 11:18

Je voudros augminter m'collection - Page 7 14937440_1804275886483291_2402316298263622536_n
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeDim 11 Fév 2018 - 11:21

Je voudros augminter m'collection - Page 7 14639803_1802584569985756_1363456835174093285_n
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeDim 11 Fév 2018 - 11:25

batisse a écrit:
Je sais que tchand que je m'ai inscrit à facebook min garchon i m'a dit commint faire pour avoir eune connexion sécurisée (https) justemint pour être protégé au miux contre l'piratache.
Et je ne trouve pus commint qu'i fallot faire...In tous cas j'ai eune connexion https!
Sur internénette j'ai trouvé des instructions qui correspondent à eune version de facebook plus incienne. I fallot passer par compte mais dins min facebook d'à ch't'heure tchand que je passe par paramètres je ne trouve nin l'accès au réglache de l'sécurité de connexion. Cha dot être le progrès Smile

Si t'as un cadenas et HTTPS d'marqué un haut à Gauche dins l'barre d'menu té sur in'ne connexion sécurisé
Mais cha té l'savot j'pinse
Mais comm' y disot Einstein tout est relatif
Face de bouc ché in'ne vrais passoire lol

Pou ché gins qui te suiff'tent i in a ché juste pour le pishing quand ta de spubs qui arriff' sans rin demindé cha sert à cha aussi

Pou ché gins qui te suiff'tent i in a ché juste pour le pishing quand ta de spubs qui arriff' sans rin demindé cha sert à cha aussi


Dernière édition par Cauchette le Mer 14 Fév 2018 - 11:30, édité 3 fois
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeDim 11 Fév 2018 - 17:47

Je voudros augminter m'collection - Page 7 55443a6_17273-rj0bf1.flkmh
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeLun 12 Fév 2018 - 22:17

Cauchette a écrit:
batisse a écrit:
Je sais que tchand que je m'ai inscrit à facebook min garchon i m'a dit commint faire pour avoir eune connexion sécurisée (https) justemint pour être protégé au miux contre l'piratache.
Et je ne trouve pus commint qu'i fallot faire...In tous cas j'ai eune connexion https!
Sur internénette j'ai trouvé des instructions qui correspondent à eune version de facebook plus incienne. I fallot passer par compte mais dins min facebook d'à ch't'heure tchand que je passe par paramètres je ne trouve nin l'accès au réglache de l'sécurité de connexion. Cha dot être le progrès Smile

Si t'as un cadenas et HTTPS d'marqué un haut à droite dins l'barre d'menu té sur in'ne connexion sécurisé
Mais cha té l'savot j'pinse
Mais comm' y disot Einstein tout est relatif
Face de bouc ché in'ne vrais passoire lol

Pou ché gins qui te suiff'tent i in a ché juste pour le pishing quand ta de spubs qui arriff' sans rin demindé cha sert à cha aussi

Pou ché gins qui te suiff'tent i in a ché juste pour le pishing quand ta de spubs qui arriff' sans rin demindé cha sert à cha aussi

Face de' bouc, cha sert aussi à l’origine à artrouver des gins, dins l'barre de recherche, in écrit un nom n'importe quel , j'ai essayé Jean-Jacques, je n'd'ai trouvé tout  plein j'aros pu in chioisir un au hazard  et aller vir su s'pache quo qui s'passe,si y'a pas tout bi configuré j'pourros vir tout ce qu'il a envoyé.Ché ainsi Cauchette?
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 11:55

flersois a écrit:
Cauchette a écrit:
batisse a écrit:
Je sais que tchand que je m'ai inscrit à facebook min garchon i m'a dit commint faire pour avoir eune connexion sécurisée (https) justemint pour être protégé au miux contre l'piratache.
Et je ne trouve pus commint qu'i fallot faire...In tous cas j'ai eune connexion https!
Sur internénette j'ai trouvé des instructions qui correspondent à eune version de facebook plus incienne. I fallot passer par compte mais dins min facebook d'à ch't'heure tchand que je passe par paramètres je ne trouve nin l'accès au réglache de l'sécurité de connexion. Cha dot être le progrès Smile

Si t'as un cadenas et HTTPS d'marqué un haut à gauche dins l'barre d'menu té sur in'ne connexion sécurisé
Mais cha té l'savot j'pinse
Mais comm' y disot Einstein tout est relatif
Face de bouc ché in'ne vrais passoire lol

Pou ché gins qui te suiff'tent i in a ché juste pour le pishing quand ta de spubs qui arriff' sans rin demindé cha sert à cha aussi

Pou ché gins qui te suiff'tent i in a ché juste pour le pishing quand ta de spubs qui arriff' sans rin demindé cha sert à cha aussi

Face de' bouc, cha sert aussi à l’origine à artrouver des gins, dins l'barre de recherche, in écrit un nom n'importe quel , j'ai essayé Jean-Jacques, je n'd'ai trouvé tout  plein j'aros pu in chioisir un au hazard  et aller vir su s'pache quo qui s'passe,si y'a pas tout bi configuré j'pourros vir tout ce qu'il a envoyé.Ché ainsi Cauchette?

In m'arlisant j'ai vu in'ne coquil'e
maais non pas à minger Batisse et Flersois in écriture
J'avos écris :
Si t'as un cadenas et HTTPS d'marqué un haut à droite dins l'barre d'menu té sur in'ne connexion sécurisé
i faut lire
Si t'as un cadenas et HTTPS d'marqué un haut à gauche dins l'barre d'menu té sur in'ne connexion sécurisé

L'remarque à Flersois al'est bonne mais cha sert aussi à artreuvé chez gins à leu maison
in'ne anecdote
In camarat' i sa fait in'ne fierté, i étot fin bennache, i avot réussi à avoir deux plaches pou in fameux concert
et il avot mis l'photo de ché tickets
D'ssus i avot eul' date et le lieu du concert mais aussi sin nom s'adresse
J'l'ai appelé tout d'suite pou y dire d'artirér cha
Car la les voleurs i ont des gins qui passent leu journée à raviser avec des mots clés départ vacances weekend famille ...
Et avec cha i viennent'te visiter t'maison pindint que ti té fait bonbance

Cha sert à cha aussi Face de Bouc

Pou ché recherche comme i dit Flersois au départ j'rajoute toudis quand j'cache après quéqu'in
Sin prénom, sin nom, s'ville où i a vécu, s'profession ou ses études si teul connot
et tout cha si li il l'a rimplit cha vas plus vite pou l'recherche

Suis-je clair Very Happy
Allé @D
Cauchette
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 11:56

Je voudros augminter m'collection - Page 7 2Q==
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 11:56

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27544713_937213926456445_3718010822431553364_n
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 11:57

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27654368_936822406495597_2387488687555546472_n
J'in loupos pas in et ti z'autes
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 11:58

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27540023_936232869887884_7633723927777632320_n

Cha chétot du vrai pain
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 11:58

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27867099_935546456623192_9096313619569567733_n
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 11:59

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27544837_935472593297245_3729003375306230134_n
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 12:00

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27458873_935357289975442_1930712830983630804_n
Cha ché original
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 12:01

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27459888_934955543348950_6406119159580637982_n
Cha aussi ché original cha peut donner des idées
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 12:03

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27545403_934654743379030_5723054045099200262_n

Vinguette cha nou rajeunit pas
In boubourse qui a bin fait d'prindre in'ne photo au prix ou cha coutot à l'époque
in aurot pas in si biau souvenir
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 12:04

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27752550_934315440079627_2096179218599705460_n

A m'nach' ché pas facile d'choisir lollllllllllll
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 12:06

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27073171_932164623628042_2499500137186549237_n
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 12:06

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27459388_932147626963075_8887458904501542460_n
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 12:06

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27540491_930907017087136_3238147432227664300_n
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 12:07

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27067579_930443133800191_8870667068016935765_n
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitimeMer 14 Fév 2018 - 12:08

Je voudros augminter m'collection - Page 7 27337126_929784823866022_4631984823154904067_n
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Je voudros augminter m'collection - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Je voudros augminter m'collection Je voudros augminter m'collection - Page 7 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Je voudros augminter m'collection

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Je voudros augminter m'collection
» Je voudros augminter m'collection
» Je voudros augminter m'collection
» Je voudros augminter m'collection
» Je voudros augminter m'collection
Page 7 sur 40Aller à la page : Précédent  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-