acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% Baskets Nike Air Huarache
64.99 € 129.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeSam 19 Jan 2013 - 19:08

Je m'aros foutu des baffes. I faut que j'in cause à quelqu'un pour me soulager. Pardon, cha quet chu vousautes! Vous pourrez vous arvinger plus tard. Vous avez un "bon pour"!

Ch't'aprème j'ai été faire des commissions à l'ville d'à côté, à pids, vu qu'i faut que je fasse un tiot peu d'exercice parce que m'ceinture elle comminche à serrer. Un mystère...

Bref, i me fallot foque deux bricoles de rin du tout et je chus parti avec mes mains dins mes poques.

Eune fos dins l'boutique je me dis que je me referos bin eune tiote folie que je m'avos faite au nouvel an ou nin longtimps après: eune raclette!

Seulemint, vu que l'dernière fos j'avos découvert juste avint de me mettre à table que je n'avos nin de cornichons, je m'a dit dins m'tiote tiête "batisse, ch'coup-là n'oublie nin les cornichons". Et j'ai nin oblié les cornichons!

Là, in est à l'heure que les boutiques elles sont fermées et j'ai mis mes pennes tierre à cuire, j'ai copé mes oignons, j'ai sorti min fromache et... et... j'ai réalisé que j'allos minger eune raclette sins charcuterie.

Je chus un tiot peu in rache....

In puq j'ai failli nin avoir assez d'oignons.

Des fos i ne fait nin bon vieusir énon?

Du coup je l'accompagnerai au crémant! Et toc!

Ah ouais, ch'est nin tout! J'avos mis mes pennes tierre à cuire, à l'cocotte mineute, et au bout d'un momint je me dis "ch'est bizarre que le tutche i ne fasse nin sin bruit de signal de départ de l'mineuterie". Forchémint, j'avos nin mis le tutche chu l'cocotte.

Du coup, d'ichi que les pennes tierre elles sochtent trop cuites, i n'a nin loin.

Je vas peut-être aller à min lit bonne heure mi ch't'au soir. Je seros capape de faire d'autres bêtisses.

M...de, j'ai oublié l'chaudière (au bos!). Décidémint, ch'est un jour sins...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeSam 19 Jan 2013 - 19:17

Ouais, pis de l'raclette pou faire diminuer tin tour d'cienture, ch'est eune bonne idée...
Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... 993998
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeSam 19 Jan 2013 - 19:19

Ah?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeSam 19 Jan 2013 - 19:20

Pus eune goutte d'ieau dins l'cocotte.

Je vous dis que ch'est un jour à aller à sin lit bonne heure!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeSam 19 Jan 2013 - 20:19

Heu.... Té m'aros pas invoyer un tiot peu de t'poisse des fos ? pace que j'viens d'préparer eune salade composée et in voulant l'mette dins l'frigo in attindant l'artour de sin sport de m'n'homme bin j'ai rinversé l'mitan de salate d'sus l'carrelache !!! valà c'que ch'est d'vouloir impiler l'saladier d'sus un aute plat... Heureusemint ch'étot eune grosse salate i n'd'a cor assez mais asteur cha gliche aussi dins l'cujine du côté du frigo, que brin !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeSam 19 Jan 2013 - 20:34

Bienvenue au clup tiote. Je ne sais nin quo qu'ch'est que ch'19 jinvier, mais je peux te dire que ch'est le brun, comme te dis!

Infin, bon, l'raclette, même sins charcuterie, ch'étot bon.

Ch'est les cornichons qui font l'différince....
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeDim 20 Jan 2013 - 0:52

batisse a écrit:
Pus eune goutte d'ieau dins l'cocotte.

Je vous dis que ch'est un jour à aller à sin lit bonne heure!

Te fais des peneterres au four a'l cocotte ti ?
Mi aussi j'va aller m'coucher d'bonne heure......
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeDim 20 Jan 2013 - 9:11

In fait l'raclette avec des pennes tierre au four dins tin coin?

Explique me commint que te minges cha. Cha m'intéresse....
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeDim 20 Jan 2013 - 9:18

Te prins en grosse penne terre,te la cope in deux, et te mets tin fromache fondu d'sus....Et te minches cha avec ene p'tite cuiller....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeDim 20 Jan 2013 - 10:51

Si que t'as que du fromache fondu, d'accord. Mais dins m'raclette à mi i a aussi de l'charcuterie (à part hier...), pis des oignons, pis de l'al si que je sais que je ne risque nin d'incommoder quelqu'un après.

Et minger de l'charcuterie et des morcieaux d'oignons et des cornichons à l'tiote cuiller.... je ne le vos nin d'un oeul e dins l'o favorape.

Et pis dins m'raclette à mi, les pennes tierre ch'est pour le décor. Avec eune tiote penne tierre j'arrife à "éponger" 2 coupelles. In est montés à l'inverse: ti ch'est eune grosse penne tierre avec un tiot peu de fromache. Mi ch'est grammint de fromache, charcuterie, oignons, cornichons etc. avec un tiot peu de penne tierre.

Infin, chacun i fait à s'mote hein. A midi je fais le reste à l'payelle. Toudis sins charcuterie vu qu'i a un verglas du diape et que je ne vas nin aller m'avinturer à perpette pour du lard!

Allez, un bon diminche à tertous et bon appêtit!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeDim 20 Jan 2013 - 11:19

T'as du verglas dins tin coin, ichi à la mer i tché de l'neiche d'puis c'matin, et elle reste sur la route, j'va d'vir rester ène nuit in plus surmint...

Mi j'va fêter ène séquo aujourd'hui, cha fait chinquante ans qu'j'ai pris l'bateau à Alger pour arvénir dins min pays après 19 mois...Qu'elle étot belle l'gare de Tourcoing sous la neiche...
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeDim 20 Jan 2013 - 11:48

flersois a écrit:
..Qu'elle étot belle l'gare de Tourcoing sous la neiche...

Cha devot ete l'même année qu'Batisse i a soufflé ches bougies à plat vinte dins l'neiche d'sin gardin !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeDim 20 Jan 2013 - 14:20

Bon, l'gare de Tourcoing passe incore, mais le décor le long de l'vo intre Lille et Tourcoing.... in fait miux énon?

Je me souviens que les rares fos d'ùche que je chus rintré in perm tchand que j'étos bidasse, ch'derni bout du voyache i me foutot un tiot peu min moral dins mes bottines!

A part cha, ouais, in a du verglas. Vlà ichi eune photo que j'ai prise à 13h00. Ch'est un mocieau de l'ballustrade de m'terrasse. I faudrot vraimint eune raison valape pour que je sorte de m'majon aujord'hu!
Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Dscf1816
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitimeDim 20 Jan 2013 - 14:23

Ah ouais, j'ai oblié....

Vu qu'i ne fait nin bieau, ch'est nin la peine de printe tin mantieau. Te fais foque net comme te veux. Te peux même aller pourmener in short.

Ch'est nin mi qui le dis, te pinses bin....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Empty
MessageSujet: Re: Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Je ne peux nin mettre cha dins l'rubrique "in va se pourléquer"...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» SOUCHEZ dins l'Pas d'Calais & MAROILLES dins ch'Nord .
» Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi
» Je peux juer avec tes boutons chef?
» AIDE POUR METTRE DES IMAGES SUR LE FORUM
»  Comment mettre une de vos vidéos de youtube ou dailymotion sur le forum!
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-