acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ches ans à Min Nain B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Cdiscount : -30€ dès 300€ d’achat sur une sélection Apple
Voir le deal

Partagez | 
 

 Ches ans à Min Nain

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches ans à Min Nain Empty
MessageSujet: Ches ans à Min Nain Ches ans à Min Nain I_icon_minitimeDim 18 Mar 2012 - 6:39

Acoute ichi Min Nain: t'es née le même jour qu'eune copine à mi qui habite dins le même départemint que ti. Et in puq une qui cause patos aussi. Ch'est un hasard extraordinaire énon?

Cha serot bin que te l'rincontres. Je seros ti je me pourméneros toute l'journée avec eune espèce d'habit de guernoule sandwiche d'ùche qu'i serot écrit, par eximple, "je cache après eune jumelle à mi". Si jamais te la croises, te verras, elle est facile à arconnaître: elle babelle, un tiot peu comme l'cheftaine, elle jue de l'musique, un tiot peu comme l'cheftaine, elle cante, un tiot peu comme l'cheftaine, i faut que tout marche drot à s'majon, un tiot peu comme l'cheftaine.

Si, pour la cachi, te mets des habits comme chu tin lavatar, sur que demain t'as t'photo dins le journal....

Ah ouais, elle a eune tiote particularité m'copine - in fait elle n'd'a grammint puq qu'eune mais ch'est d'eune in particulier que je veux causer - elle n'est nin surte commint qu'elle s'appelle. Dins sin nom i a eune note de musique et eune biête à z'ailes, ou un morcieau d'instrumint de musique, cha dépind. Cha ch'est nin comme l'cheftaine...

Ti, in ne sait nin commint que te t'appelles! T'es l'guernoule mystère. Et si qu'in t'appelot Zulma?

Allez va, prinds bin tin élan pour chuffler tes candelles, et passe eune aussi bonne journée que possipe.

Ches ans à Min Nain 469169 Ches ans à Min Nain 1510636512 Ches ans à Min Nain 3447875224 Ches ans à Min Nain 1166399985
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Ches ans à Min Nain Empty
MessageSujet: Re: Ches ans à Min Nain Ches ans à Min Nain I_icon_minitimeDim 18 Mar 2012 - 9:10

Ches ans à Min Nain 743638 Allez tous insempe "JOYEUX ANNIVERSAIRE MIN NAIN" Ches ans à Min Nain 743638

Ches ans à Min Nain 773507985 Ches ans à Min Nain 259192 Ches ans à Min Nain 3447875224 Ches ans à Min Nain 259192 Ches ans à Min Nain 3129300494 Ches ans à Min Nain 1166399985
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Ches ans à Min Nain Empty
MessageSujet: Re: Ches ans à Min Nain Ches ans à Min Nain I_icon_minitimeDim 18 Mar 2012 - 9:29

.Ches ans à Min Nain CX1aXfYH4p
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Ches ans à Min Nain Empty
MessageSujet: Re: Ches ans à Min Nain Ches ans à Min Nain I_icon_minitimeDim 18 Mar 2012 - 10:29

Flersois, j'aime bin t'tiote gernoulle mais j'pinse pon que Min nain soche un' tortue, j'pinse qu'elle fait 10 choses à l'fos, alors elle sait pu d'où qu'elle est et elle oblie d'vnir su' ch'forum ! Razz
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Ches ans à Min Nain Empty
MessageSujet: Re: Ches ans à Min Nain Ches ans à Min Nain I_icon_minitimeDim 18 Mar 2012 - 15:08

J'te souhaite un Joyeux Anniversaire min nain,et de passer eun' superbe journée.

Ches ans à Min Nain K4iq6210
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Ches ans à Min Nain Empty
MessageSujet: Re: Ches ans à Min Nain Ches ans à Min Nain I_icon_minitimeDim 18 Mar 2012 - 18:31

Cha y est l'journée musicale vient d'finir et j'viens vite souhaiter un joyeux anniversaire à Min nain avint qu'i fasse nuit.
J'espère que t'as bin profité de t'journée et que t'as été pouchinée, si ch'est comme ichi t'es restée au caud et à l'abri.
In avot 18° d'écart avec l'journée d'hier et i a plu presque jusqu'à asteur... In devot juer in plein air avec l'orchestre pou l'fête des conscrits du villache et in s'a rabatu dins l'préau d'l'école, public et musiciens tertous serrés comme des sardines dins eune boite.... Mi j'avos l'bout d'eune flûte qui m'catouillot eune orelle, eune trompette qui soulevot mes caveux dins min cou et min vojin clarinettiste qui m'faisot du coude. Cor eune espérience qu'in avot jamais vécue, mi j'vos l'dis, in s'innuie nin quind in fait de l'musique Very Happy

Allez asteur in va boire eune tiote coupette à t'santé min nain
E-Loader.net
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Ches ans à Min Nain Empty
MessageSujet: Re: Ches ans à Min Nain Ches ans à Min Nain I_icon_minitimeDim 18 Mar 2012 - 18:46

Bon & Joyeux
ANNIVERSAIRE
Min nain

Ches ans à Min Nain 1510636512 + Ches ans à Min Nain 289134941 =Ches ans à Min Nain 1166399985
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ches ans à Min Nain Empty
MessageSujet: Re: Ches ans à Min Nain Ches ans à Min Nain I_icon_minitimeDim 18 Mar 2012 - 19:08


"BON ANNIVERSAIRE"
Min Nain
N'minch' et n'bos pas trop
Ches ans à Min Nain 1510636512 Ches ans à Min Nain 259192
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches ans à Min Nain Empty
MessageSujet: Re: Ches ans à Min Nain Ches ans à Min Nain I_icon_minitimeDim 18 Mar 2012 - 19:21

Eh ben alors Min Nain? Te fais grèfe ou quo? Ne me dis nin que te ne passes nin chu sin site à Roger tous les jours....
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Ches ans à Min Nain Empty
MessageSujet: Re: Ches ans à Min Nain Ches ans à Min Nain I_icon_minitimeDim 18 Mar 2012 - 19:47

Merci beaucoup pour tous ces gâteaux, cadeaux et petits mots vraimint sympathiques;

Ouais Batisse, si j' trouve m'jumelle, j'y tiendrai compagnie. y a fallu bien te creuser por trover un rébus parell: In m'l'avot jamais fait chelle-là! Mais chu sur d'el l'trover Ja quer babeller surtout quand jé m'ravisse dins l'glace, in dirot que j'parle à t'copine hein?

Quant à ti Ma Tante, t'as raison quand té dit que j'sus un peu débordée; En plus j'avos décidé d'faire des puzzles durant tout l'hiver: Alors quand in met sin nez la-dins, in n'fait pus rin et in est in r'tard sur tout. J'en ai fait 3. Asteur , i faut que j'rattrape el temps perdu. De +, à m'chorale, j'ai perdu un choriste: 92 ans, c'est "presque " normal, mais cha m'a perturbée , il faut garder l'moral pour ceusses qui ont à peu près le même ache( J'en ai 3 qui ont 85, 87, et 91 ans) Heureusement,sur mes 20 personnes, j'en ai quelques uns de + jeunes (ça va de 54à 91 ans, C'est pas mal et malgré la tristesse que j'ai éprouvée, il faut dire que c'est souvent rigolo aveuc ceusses qui ont mal partout, ceux qui sont sourds, ceux qui n'y voient plus grand cosse, mais y a quand même quéques uns ed potapes. Parfos, cha r'lèfe d'el bande dessinée C'est chaque semaine un moment de joie, de détinte( pour eux..) et de bonnes rigolades parfois;J'arsors ed là, chaque seminne,u
sée, mais continte! Viv'la musique comme dit tiote Bellote!
Quant à ch'site,j'vas vir mais jé n'pouvos pus communiquer. Asteur que j'me suis réinscrit, cha devrot aller miux![u]

Grosses baisses à tous et merci encore!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Ches ans à Min Nain Empty
MessageSujet: Re: Ches ans à Min Nain Ches ans à Min Nain I_icon_minitimeLun 19 Mar 2012 - 5:31

avec in peut de retard ej te soihaite in bon anniversaire,hier j'étos ed sortie..
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Ches ans à Min Nain Empty
MessageSujet: Re: Ches ans à Min Nain Ches ans à Min Nain I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ches ans à Min Nain

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-