acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Super timps pour dégivrer le congélateur B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -17%
Casque de réalité virtuelle Meta Quest 2 ...
Voir le deal
249.99 €

Partagez | 
 

 Super timps pour dégivrer le congélateur

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2, 3, 4, 5  Suivant
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 10:47

Je l'ai fait hier. Cha faijot un momint qu'i n'd'avot beso...

Tchand que j'ai vu le frod qu'i faijot, je me chus linchi. Ch'est rudemint pratique: in sort cha qui a dins le congélo et in le met à l'cour. Cha ne risque nin de récauffer bin vite!

Vinguette, cha pince. Hier j'ai sorti l'mobylette. J'aros nin fait 100 km (i fatu dire que j'avos rin mis au-dessur de min budjine...). In arvénint je chus passé devint l'tiote cascade qu'i a dins le villache. Ch't'au matin j'ai été li printe sin portrait, juste pour vousautes. In va bétôt in sortir des truites congelées!

Super timps pour dégivrer le congélateur Dscf1220
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 11:01

Bin ouais mais si qu't'in congélateur i est nin dins ène pièce chauffée, i va nin vite dégivrer, c'mint qu'te fais alorsse ? Avec tin sèche-cheveux ???
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 11:09

flersois a écrit:
Avec tin sèche-cheveux ???

i dot nin avoir cha... cha y servirot à quo ?

mi j'ai un congélateur à air pulsé, nin besoin d'dégivrache, ch'est pratique
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 11:14

Chez nosautes i a une tiote mare aux canards à l'intrée de l'tiote cour qui mène à l'école primaire et à l'école d'musique, bin alle est gelée su l'mitan de s'surface, ch'est l'première fos que j'la vot ainsi, pourtint in a d'jà eu chés timpérature là, cha dot ête à cause de l'bise glaciale !
Infin in est cor loin du rhône et de l'saône gelés in 1956 et d'chés gins qui faisottent du patin d'sus, d'après cha que racontent les anciens d'ichi.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 12:27

Super temps au Touquet pour l'enduropale....
LE TOUQUET

Je l'vos à'l'télé....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 14:52

Euh... cheftaine, tes insinuations au sujet de l'utilité d'un sèche cheveux chez mi, hein, duchemint... Je t'in foutros mi!

In fait, à m'mote qu'i n'd'a un, pour m'file tchand qu'elle vient. Mais je n'ai jamais cachi après pour mi, ch'est vrai. Pour min bricolache, j'ai un vrai décapeur thermique

In ce qui concerne le dégivrage du congélateur, cha me prind un quart d'heure au maximum, avec eune raclette à dégivrer les pare brises. In visint bin le joint intre l'glache et l'paroi du congélo, i a des grintes plaques de glache qui s'in vont.

Après, i suffit de ramasser l'glache (avec l'raclette à l'invers cha va bin), de l'mettre dins un seau et hop, déhiors pour le dégel.

Le plus long ch'est de trier les séquos qu'i avot dedins. J'ai tché chu des vieuseries....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 14:54

Min patron i m'a appelé. Je chus in chômache techenique pour cause d'intimpéries. Ch'est nin du timps à mettre du vin déhiors, et incore moins de l'ieau. Or i a un cliint teuton qui a commindé eune palette d'ieau...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 16:38

Sad Té t' as pas trompé, ch' est pas eune palette d' glache ?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 16:43

. Ichi in vot arriver des manchots. Cheux chi is sont daller acater eune séquo chez Daety.

Super timps pour dégivrer le congélateur Mini_555071Manchots

. Alors vantez vous pas qu'i fait frod chez vous.

Shocked
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 17:06

pépéPéBé a écrit:
Sad Té t' as pas trompé, ch' est pas eune palette d' glache ?

Bin non, i va mette s'palette dins sin congélateur qui est éteint...



Eh Pépé, i neiche incore dins tin coin ??
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 19:00

Very Happy Il ne neige pas du tout. Ila neigé la nuit dernière.

Cool
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 19:05

Surprised I n' da pas des parèles in Alsace.

Super timps pour dégivrer le congélateur Mini_693655oursbis

Is sont core sympas, i n' a pas à s' plainte.

Cool
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeDim 5 Fév 2012 - 19:55

Hier in dégivrint min congélo - et in le ringint - j'ai tché chu des glachons dins eune espèce de bouillotte compartimintée in feules de plastique. Ches glachons is dottent dater de Mathusalem.

Du coup je les ai mis dins un seyau et je m'ai dit qu'eune fos les glachons fondus, je pourrai mettre le plastique à l'poubelle exprès.

Ch't'au soir je chu artourné à min congélo et j'ai cru pouvoir récupérer le plastique de ch'machin à glachons. Ouais ben du chuc. Les glachons is sont toudis glachons. Du coup j'ai arwetchi combien qu'i fait dins min rez de chaussée/garage: -1°.

Comme i a des tuyaux là-dedins, j'ai alleumé un radiateur qui est là et qui ne sert absolumint jamais.

A ch'ju-là je vais devoir me lever cheule nuit pour archarger l'chaudière. I fait déjà -10° bin à l'abri.

In n'avot nin eu d'hiver jusque là, mais à ch't'heure in est dins l'périote de rattrapache!
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeLun 6 Fév 2012 - 8:59

j'ai jamais pinsé décongeler min congélateur in ch'momint mais te viens de m'donner l'idée de l'faire.

Nous ch'est parel un a mis un tiot peu d'chauffage dins l'sous-sol, avec un côté du sous-sol interré y avot formation d't'chiotes plaques d'glache su ches parpaings. In cange un tiot peu d'chauffache d'pièches in pièches dins l'sous-sol.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeLun 6 Fév 2012 - 9:01

Very Happy chi l' impérature alle armonte. moins 9 avant hier puis s moins 5 hier, aujord'hui zéro .

. J' ai pas d'zoin dé t' dire qu i faut faire gaffe qu' les radiateurs des carrettes seuchent peotégés pour des températures aussi basses.

. In pusse quand qu'in démarre, i faut y daller mollo au départ, l' métal frod peut casser net. Batisse té sais tout cha, bin sur, mais tout l' monte i l'sait pas.

Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeLun 6 Fév 2012 - 9:40

ech matin, j'ai fait comme batisse,j'ai vidié min congel,et j'ai artrouvé eine buche glachée ed 2010 au caramel,ej sait pas si al est incore bonne,pis des légumes,el congel y dégèle pas fort,pourtant j'coupé ech courant hier après midi avec ech couverque ouvert,faut dire que dins l'cave y fait zéro degrès
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeLun 6 Fév 2012 - 10:31

Raclette à glache pour pare brise ch'duc. Chez Edouard cha vaut 1.5 roros le lot de deux! Avec cha, tin congélo i est net in 10 mineutes! Eune fos qu'i a été vudé...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeLun 6 Fév 2012 - 10:51

pour inlever el glache ej me sert d'in couteau à enduire in meme temps cha m'sert ed pelle pour ramasser el glache,el viande qui avot in dessous ,ej vais l'passer al machine à patés , ej ferait cuire pour ches quiens, avec des légumes,ej vos pus ches dates sur ches paquets,..
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeLun 6 Fév 2012 - 11:07

Mets tes leunettes de près alors....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeLun 6 Fév 2012 - 17:13

Cha ne s'arringe nin le frod ichi...
Super timps pour dégivrer le congélateur Dscf1221

et malgré tout i n'd'a des qui ne trouvtent rin de miux à faire que de dormir chu un glachon:
Super timps pour dégivrer le congélateur Dscf1222

Et demain je vas ouvrer quind même... tertous i est à sec et ne peut nin attinte. Du coup je vas dormir à l'hôtel, et in s'est mis d'accord pour pouvoir brincher un cauffache éleuctrique à l'intérieur de l'caisse du caméon pindint l'nuit.

Euh... les commintes d'ieau et de bière elles ne seront nin livrées!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeLun 6 Fév 2012 - 18:53

Ché un héron sur l'deuxième photo, i dot nin treuver gramin d'guernoules in ch'momint.;
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeLun 6 Fév 2012 - 19:22

Very Happy Par ichi i n' fait nin frod. ch' matin 1 degré. Ch' soir i arcomminche à argéler un tiot peu.

Cool cool Raoul
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeLun 6 Fév 2012 - 19:23

Ouais, ch'est un héron. I n'd'a tout plein.

A m'mote que cha ne minge foque que des guernoules. Cha pluque aussi les pichons dins les rivières et les piscicultures... sales biêtes qu'is distent les péqueux!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeLun 6 Fév 2012 - 19:32

Profite pépé! Ichi cha a été eune journée "sins" comme in dit.

J'ai un tuyau d'arrivée d'ieau qui a gelé dins/contre un mur. Je n'd'ai chié comme un bleu à récauffer tout cha avec min décapeur thermique. Le tuyau i étot caud mais i a rin qui sortot.

Tchand que cha a sorti, cha a sorti rouillé...

Après cha, vu que je trouvos qu'i faijot plus frod que d'hab à l'intérieur, j'ai pinsé qu'i devot rudemint cailler déhiors. Pis non, -11 seulemint. Ch'étot l'chaudière qui n'd'avot marre de ronfler comme eune bienheureusse. In cauffint au bos in ne tisonne nin souvint... ben là i a fallu. Le hic ch'est qu'après cha elle bouffe comme ch'est nin permis.

Après, in continue... hier au soir j'avos été à min lit avec eune bouillotte. Hmmm ch'est agréape. Infin, si qu'in fait attintion, sinon i a vite fait de se brûler ses arpions. Ch't'au matin elle étot incore tiède. Du coup je l'ai laichie dins min lit. Ch't'au soir je vais la tcherre et, devinez quo... elle n'a rin trouvé de miux à faire que du fuir! Saleté!

Du coup min décapeur thermique i a arpris du service.

Je ne sais nin pourquo, mais j'ai un mauvais présintimint avec cheule vague de frod...
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitimeLun 6 Fév 2012 - 19:55

batisse a écrit:
.. hier au soir j'avos été à min lit avec eune bouillotte. Hmmm ch'est agréape. Infin, si qu'in fait attintion, sinon i a vite fait de se brûler ses arpions. Ch't'au matin elle étot incore tiède. Du coup je l'ai laichie dins min lit. Ch't'au soir je vais la tcherre et, devinez quo... elle n'a rin trouvé de miux à faire que du fuir! Saleté!

Du coup min décapeur thermique i a arpris du service.

Je ne sais nin pourquo, mais j'ai un mauvais présintimint avec cheule vague de frod...

Té va récauffer tes arpions aveuc l'décapeusse thermique à tin lit?
Mi aussi j'ai un mauvais préssintimint...
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Super timps pour dégivrer le congélateur Empty
MessageSujet: Re: Super timps pour dégivrer le congélateur Super timps pour dégivrer le congélateur I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Super timps pour dégivrer le congélateur

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Matante muette pour un certain timps
» Que timps
» Les timps modernes
» A quo qu'in passe sin timps...
» La télé dins l'timps
Page 1 sur 5Aller à la page : 1, 2, 3, 4, 5  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-