acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Mise à mort de m'vielle copine B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-20%
Le deal à ne pas rater :
Pack Gigabyte Ecran PC Gamer 27″ LED M27Q (rev2.0) + Radeon RX 6950 ...
749 € 939 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Mise à mort de m'vielle copine

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeJeu 5 Jan 2012 - 12:12

Cha m'a pris hier comme eune invie de pichi.

Je bricolos chu m'mobylette "de grinds voyaches" tchand que j'ai eu beso d'eune séquo qu'elle étot disponipe chu m'plus vielle.

Cha a été le déclic. Eune fos que m'vielle elle étot sins l'séquo in question, je me chus dit que ch'étot fini, qu'elle étot invindable. Infin, invindable in inti.

Du coup je l'ai mise à mort, pauvre tiote. Cha a bieau n'être que de l'ferrale, i a grammint de souvenirs là derrière. Par eximple, elle a contribué à m'rincontre avec quelques gins du forum. Le premi cha a été Marcel. Elle est allée in Normindie, dins le sud ouest, dins le sud est, même in boyauroucherie, comme quo elle n'avot peur de rin...

La vlà ichi qu'elle tient incore fièremint chu ses roules.
Mise à mort de m'vielle copine Dscf1210

A ch't'heure elle va servir pour des greffes.

Infin, j'espère.....
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeJeu 5 Jan 2012 - 13:05

Sad A m' avis, té devros l' garder et l' réparer au fur et à m' sure qu'té treufes des pièches chez les marcands d' loques. Alle vot pétète pus rin aujord'hui mais alle vaudra pétète d' l' or eude main.

D' toute façon alle ara toudis eune valeur sintimintale à tes yux.

. Sad
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeJeu 5 Jan 2012 - 13:10

Very Happy J' viens d' daller vire t' photo, alle a pas l' air d'ète si décatie qu'cha t' bécane ! ! !

Surprised
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeJeu 5 Jan 2012 - 13:37

Elle prind de l'plache, elle ne roule presque pus - peut-être 400 km ch't'année - cha qui n'est nin bon pour ses joints spis, s'pompe à essince, l'électrique/tronique, les pneus, les cayoutchouques, les freins etc.

In puq, elle freine comme eune moto de 1985... i faut inticiper...

Le jour d'ùche qu'elle vaudrot de l'or, à supposer que cha arrife un jour, mi je serai bin viux... Et cros me, des machines comme cha i n'd'a vraimint grammint in très bon état. I a des gins in se deminde pourquo qu'is acatent eune moto. In trouve assez facilemint des machines comme l'mienne dins lu jus d'origine et briquées tip top avec des fos aussi peu que 50 000 km, avec historique connu depuis lu premi tour de roules (cha ne fait nin grammint par in). L'mienne elle a au moins 300 000 km, avec un historique absolumint inconnu. In puq, je roule par tous timps et je ne chus nin un obsédé de l'époussette... . In repuq elle a des élémints de carrosserie un tiot peu machucrés Smile

Je peux juste dire qu'à ch't'heure, après tous les km que j'ai faits dessur, in puq de ceux qu'elle avot au départ - elle avot un compteur minteux tchand que je l'ai acatée - i n'a nin grind cosse que j'ai nin démonté dessur. Du coup, l'bonne nouvielle ch'est que comme j'y ai rimplachi eune masse de séquos, j'ai à ch't'heure eune masse de séquos in bon état à vinte. Je vas y gagner plus in vindint les bouts qui intérestent les gins qu'in la vindint d'eune piche à des gins qui tirerottent lu nez pour l'printe.

I est trop tard pour que je l'armonte... j'ai toutes les vis in vrac Crying or Very sad
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeJeu 5 Jan 2012 - 13:43

pépéPéBé a écrit:
Very Happy J' viens d' daller vire t' photo, alle a pas l' air d'ète si décatie qu'cha t' bécane ! ! !

Surprised

Arwette cheule-là de photo... te verras qu'i n'd'a deux autres. Des plus modernes mais avec juste cha qu'i faut de modernisme. Les modernes d'à ch't'heure, même si que j'avos les moyens, j'in voudros nin. Parel avec les autos!

Mise à mort de m'vielle copine Dscf1211
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeJeu 5 Jan 2012 - 13:55

.Bin sur i n' a qu'ti qu peut vire.

Sad Té sais min fils i a eune Honda 4 cylintes , té peux t' habiller in diminche et monter d'sur.

.......

. Ch' est pas commel' moto d' min père l' Terrot 1929, i fallot mète des toiles bleusses et n' pas oblier les z'otieux.

...............

. Armarque min père ch' étot un macanicien expert, i n' a jamais été in panne d" sur l' route. Pindint "sin soldat" i étot mécanicien d' sur les chars Renault 14/18.... Jé l' vos core polir les vis platinées d' sur du carr'lache et saquer de bièles étincelles . J' étos aux premières loches, i m' espliquot tout.

......... Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeJeu 5 Jan 2012 - 20:23

pépéPéBé a écrit:
Very Happy J' viens d' daller vire t' photo, alle a pas l' air d'ète si décatie qu'cha! ! !

Surprised


t'a vu eune photo d'Batisse? te l'a ravisé aveuc tes leunettes pépéPéBé?

Mi si j'étos Batisse j'tournero min nez pour moins qu'cha !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeJeu 5 Jan 2012 - 21:13

Quo qu'ch'est que t'as pris comme apéro pour tin lanniversaire tisaute?


Dernière édition par batisse le Ven 6 Jan 2012 - 7:05, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeJeu 5 Jan 2012 - 21:21

Vlà m'mob toute nue mais toudis chu ses roules...

Mise à mort de m'vielle copine Dscf1212

Elle va rester ainsi au moins eune semaine parce que demain je m'in vas jusque diminche soir et que l'semaine prochaine j'ai usine.

Là in n'est nin loin de l'fin. Mais j'ai imaginé eune séquo pour la vraie fin du dépeçache. Suspence...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeVen 6 Jan 2012 - 8:30

Very Happy Qu' est c' que ch' est comme moto ?
......

. Quand que j' veux agrandir l' photo, j' japprinds qu' j' ai gagné un I pad dont j' ai rien à cirer et j' ai un mal fou à inlièver l' messache qui colle au papier.

Mise à mort de m'vielle copine 222451Ipad
..... Is nous bassinent aveuc leur pub. J' arrife pas à m'in décoller de ch'br** la..
Vous z'autes aussi vous avez gagné ? ? ? ?
Que br** (autosinsure)
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeVen 6 Jan 2012 - 11:11

Te t'as fait avir Pépé, te dos jomais cliquer là-d'sus...

Si te vos ène imache ou un texte que te veux agrindir, t'appuies sur la touche Ctrl in bas à gauche et, une ou plusieurs fois, sur le plus du clavier numérique.

Pour revenir à l'affichage normal, la touche Ctrl et le moins....

Essaye, te diras si cha va !.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeVen 6 Jan 2012 - 14:39

J' fais "alt" "cont" et je supprime, cha part mais quand que j' arpars d' sur Google rebelote ! ! ! char arcomminche ! ! ! Shocked

......

Si cha arcomminche j' vas suife tes conseles et j' té dirai c' que cha donne. Shocked
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeVen 6 Jan 2012 - 15:56

T'avos une minute et trinte secondes pour répondre, t'as nin été assez vite. Ils veulent récupérer tin adresse.... te rimplis l'formulaire et te s'ras pétète trinquille, bin sur te mets nin t'vraie adresse, téléphone et émile...

Te comprins pourquo qu'in a déjà dit qu'il ne fallait pas employer les hébergeurs qui passent des publicités ...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeVen 6 Jan 2012 - 17:58

Very Happy Jutilise "hostingpics" j' ai pas de problème.

.......
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeVen 6 Jan 2012 - 18:19

pépéPéBé a écrit:
Very Happy Jutilise "hostingpics" j' ai pas de problème.

.......

Ouais, mais ché avec :Serving que Batisse imploie qu'in peut avir des misères...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeVen 6 Jan 2012 - 19:24

C'est ça, quand que j' voulos agrandir l' photo de s'moto à Batisse,, j' avos "gagné un I pad" Ipod un tuc comme cha et j' arrivos pas à m'in décoller. J' aros pus acroire qu' ch' étot Batisse qui l' faijot esprés pour indéver les boyaux rouches ..MDR.....

Pour l' instant j' sus pus inm*****é, jé m' sinsure tout seul.

. A plus, prépare eune nouvièle histoire pour démain.

.......
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeDim 8 Jan 2012 - 16:17

Is incinérerottent que ch'est incore de m'faute...

Ben mes gaillards, i pourrot arriver qu'un jour je m'arvinge!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeDim 8 Jan 2012 - 16:27

Very Happy

J' incinère rin du tout...t' photo alle est trop tiote, in vot pas bin l' bazard qu'i a dins t' atelier. De ch' côté la té m' battras pas té n' aras jamais autant qu'dins l'mien. Quand que j' rinche eune séquo, j' artreufe pus.

Surprised
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeDim 8 Jan 2012 - 18:22

pépéPéBé a écrit:
Very Happy

J' incinère rin du tout...t' photo alle est trop tiote, in vot pas bin l' bazard qu'i a dins t' atelier. De ch' côté la té m' battras pas té n' aras jamais autant qu'dins l'mien. Quand que j' rinche eune séquo, j' artreufe pus.

Surprised

Pour ti pépé

, ...Mise à mort de m'vielle copine RmEgZ9qXCD
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeDim 8 Jan 2012 - 18:27

Et t'as nin gagné un nid de pâtes tisaute?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeDim 8 Jan 2012 - 18:35

Non in avot ène minute trinte deux secontes pour réponte à 1469 questions pour gagner !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeDim 8 Jan 2012 - 22:23

Very Happy Bravo et merci, in l' vot bin l' vièle copine.
.................moteur 4 cylintes à plat
.................refrodiss'mint par ieau ? sans doute.
.................Transmission par arbre ?
...comme dirot Léon :" Cha dot saquer eune quéminée comme cha"

. Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeDim 8 Jan 2012 - 22:37

pépéPéBé a écrit:
Very Happy Bravo et merci, in l' vot bin l' vièle copine.
.................moteur 4 cylintes à plat
.................refrodiss'mint par ieau ? sans doute.
.................Transmission par arbre ?
...comme dirot Léon :" Cha dot saquer eune quéminée comme cha"

. Very Happy

T'as tout bon Pépé... J'rajouteros aussi qu'elle est bavaroise... T'as treuvé la marque ?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeDim 8 Jan 2012 - 22:59

. Non, j' vos pas ? ? ?

........

. D'min temps i avot eune moto bèche aveuc un moteur à 4 cylintes in ligne à arfrodissmint par air mais l' dernier cylinte i cauffot, jé rappelle pus l' marque. (Ch' est pas eune histoire bèche)

Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitimeDim 8 Jan 2012 - 23:11

pépéPéBé a écrit:
. Non, j' vos pas ? ? ?

........

. D'min temps i avot eune moto bèche aveuc un moteur à 4 cylintes in ligne à arfrodissmint par air mais l' dernier cylinte i cauffot, jé rappelle pus l' marque. (Ch' est pas eune histoire bèche)

Very Happy

La seule marque de moto belge que je connais c'est Saroela...
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Mise à mort de m'vielle copine Empty
MessageSujet: Re: Mise à mort de m'vielle copine Mise à mort de m'vielle copine I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Mise à mort de m'vielle copine

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Mise à mort de : COMILOB
» 1958/59 mise à mort de l' fosse 10
» Min cat i a sauvé un mouchon d'eune mort atroce
» ej sus mort d' rire
» El mort ed' Mistigris
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-