acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Un lynx dins l'beaujolais B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% sur les sacs à dos pour ordinateur portable Urban Factory ...
19.99 € 39.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Un lynx dins l'beaujolais

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMar 19 Avr 2011 - 9:09

J'ai lu c'matin dins min journal, que l'présence d'un lynx avot été confirmée l'14 avril par "l'office national de la chasse et de la faune sauvage".
L'animal aurot été aperçu, l'première fos le 1er mars dins l'beaujolais d'ù qu'tros moutons ont été tués d'pis l'début d'l'année.
Mi j'sus persuadée que cheule bête dot s'mucher quind alle intend ou sent les Hommes (du moins j'l'espère) mais m'copine qui est peureusse comme tout, (ch'est tout juste si alle saute pas dins mes bras quind in rincontre un quien errant), alle va faire eune crise cardiaque si j'y dit cha demain avint d'aller faire nou tiote randonnée...
J'cros que j'vais rin li dire surtout qu'in rigolle tellemint quind in marche qu'in nos intend arriver de loin.
Pis comme dit min homme (toudis l'mot pou rire !) ch'est pas l'tiote bête qui va minger la grosse !
Mais comme deux précautions val'tent miux qu'eune, vos avez des consels ?
Revenir en haut Aller en bas
André

André

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 23/12/2009
Messages : 71
Localisation à 2 incâblures de ch'Mont St Michel

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMar 19 Avr 2011 - 9:54

Pourvu que tin lynx cha serot pon un grand méquant loup...

In a déjà vécu cha aveuc ch'tiot chaperon rouche, alors, in n'va pon ar'faire l'histoire aveu ine "tiote Belotte ...." ed'que couleur, au fait....?
Wink
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMar 19 Avr 2011 - 10:07

tiote bellotte a écrit:
J'ai lu c'matin dins min journal, que l'présence d'un lynx avot été confirmée l'14 avril par "l'office national de la chasse et de la faune sauvage".
L'animal aurot été aperçu, l'première fos le 1er mars dins l'beaujolais d'ù qu'tros moutons ont été tués d'pis l'début d'l'année.
Mi j'sus persuadée que cheule bête dot s'mucher quind alle intend ou sent les Hommes (du moins j'l'espère) mais m'copine qui est peureusse comme tout, (ch'est tout juste si alle saute pas dins mes bras quind in rincontre un quien errant), alle va faire eune crise cardiaque si j'y dit cha demain avint d'aller faire nou tiote randonnée...
J'cros que j'vais rin li dire surtout qu'in rigolle tellemint quind in marche qu'in nos intend arriver de loin.
Pis comme dit min homme (toudis l'mot pou rire !) ch'est pas l'tiote bête qui va minger la grosse !
Mais comme deux précautions val'tent miux qu'eune, vos avez des consels ?

1) Ché d'mett' eune armure de ch'moyen ach ....
2 ) ou bin d' claquer des pértards pou y faire peur ....
3) a moinssss qu'té prints un gros quien avec Un lynx dins l'beaujolais 880436 Un lynx dins l'beaujolais 11273
lol!
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMar 19 Avr 2011 - 12:03

restez à vos masons et ravisez les dessins animés ou les feux d' l'amour sinan si i vous arrife tit'cosse ché cor l' contribuape qui va payer les frais d' recherche. hélico,gendarmes, les tchiens et tout l'diape sans train.Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMar 19 Avr 2011 - 12:58

t'as qu'à printe t'clarinette, cha f'ra comme ch'ti qui juot du pipeau pour faire sortir ché rats de l'ville (je n'sais pus sin nom...bob dylan y nn'a fait eune canchon y m'semble)
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMar 19 Avr 2011 - 13:01

Ah ! les fux d'l'amour l, cha existe cor ?
cha m'ramintuve quind in allot chez m'bielle mère, à eune époque ù alle s'intéressot cor à l'télé, ch'étot, avec les informations, l'seul programme qu'alle ravisot...
J'cros qu'cha passot in début d'après midi, in buvot l'café et alle regardot sin feuilleton, et à chaque cop alle me faisot l'résumé de tout c'qui c'étot passé d'pis l'dernière fos qu'in étot venu à s'majon... à chaque fos j'y comperdos rin de rin, pace que quind par hasard j'me rappellos qui étot marié avec qui, bin l'fos d'après ch'étot pus cha du tout. I devot y avoir eune femme mécante dins l'histoire pace que quind alle apparaissot à l'écran, m'bielle mère disot "ah v'la vielle bique !"
(mes bieaux parints ont vécu 25 ins dins l'59 alors alle mélange souvint des mots d'Italien et des mots d'patois, cor asteur)
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMar 19 Avr 2011 - 13:06

camanette a écrit:
t'as qu'à printe t'clarinette, cha f'ra comme ch'ti qui juot du pipeau pour faire sortir ché rats de l'ville (je n'sais pus sin nom...bob dylan y nn'a fait eune canchon y m'semble)

mi nin pus camanette j'me souviens pus du nom du personnache ?

cha s'rot miux avec un piccolo, pace que m'clarinette alle est encombrante, l'problème ch'est que j'sais pas juer du piccolo !
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMar 19 Avr 2011 - 13:24

bon, bin j'cros qu'ché "le joueur de flûte" et qu'ché Hugues Aufray qui in a fait eune canchon....mais comme il a souvint arpris l'répertoire d'bob dylan...je n'sais pus trop
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMar 19 Avr 2011 - 13:32

i faut que té picole avant d' juer du piccolo tiote belotte:smiley:
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMar 19 Avr 2011 - 13:45

nounours-94 a écrit:
i faut que té picole avant d' juer du piccolo tiote belotte:smiley:

ouais mais là j'vas pus marcher drot...

camanette a écrit:
bon, bin j'cros qu'ché "le joueur de flûte" et qu'ché
Hugues Aufray qui in a fait eune canchon....mais comme il a souvint
arpris l'répertoire d'bob dylan...je n'sais pus trop

Trop forte Camanette ! l'titre exact ch'est l'joueur de pipeau
https://youtu.be/QFnwXoh4A0s
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 9:00

bon j'sus su l'départ...
j'ai préparé :
- min tiot pot de burre et m'galette des fos que cha s'rot le lynx-grind-mécant-leu d'André...
- min instrumint d'musique (j'ai pas pris l'carinette basse mais l'clarinette normale, cha tient d'jà moins d'plache) pou faire fuir l'biête, mais quoque que j'vas bin y juer ? tiens "l'canchon dormoire" i dot suremint pas connaite à moins qu'cha seuche un lynk chti ?
- m'tiote fiole d'ieau d'vie, pace que si in vot l'biête i faudra bin in boire eune goutte pou s'armette d'nous émotions !
- min apparel photo si des fos le lynk arot l'esprit cabotin et qui voudrot bin s'laisser prinde in photo
- l'téléphone portape pou les secours, mi j'in ai pas mais m'copine n'd'a un...
Bon i a pu qu'à !

Peut ête à t'à l'heure.... acoutez bin chés infos...
Un lynx dins l'beaujolais 286966
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 11:04

eune tête d'ail pis un crucifix...dés fos qu'cha s'ro un lynx vampire...
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 11:53

ben ouais camanette comme tiote belotte ale carbure au beaujolais l' lynx i pourro eune fo i avoir chuché sin sang arpartir in guinse:megalol:
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 12:55

Me v'la arvenue !
Z'êtes contints, hein ? (commint cha i n'd'a qui dis'tent non ? voyous !)

In a vu ni grind mécant leu, ni vampire, ni lynx, foque des caracoles, des tiotes biêtes à z'ailes, un tiot lapin et un g'val dins sin pré...
Eune promenate bucolique accompagnée des cants des tiots osieaux, in aurot presque pu faire les deux soeurs Ingals de "l'tiote majon dins l'prairie", savez quind alles ceurrent insouciantes dins l'pré au mitan des fleurs... et du générique de l'série...
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 15:46


Pourtant dins l'mitan d'ché fleurs j'ai cru vire
Un lynx dins l'beaujolais Mouton02 Un lynx dins l'beaujolais 1922655927 Un lynx dins l'beaujolais Mouton02
deux maguettes qui gambadottes ....Un lynx dins l'beaujolais 3305382594
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 17:27

Là non plus du coté ed Robecq din not bio Pas de Calais inne na pon ed lynx et j'a même pas vu inne péniche a not balatte sauf que des vaques .....contintes dette déjà a ché patures !

VinDiousse que cha fait du bien cheul balatte à vélo

Un lynx dins l'beaujolais Balade10
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 18:10

Kazimierz a écrit:

Pourtant dins l'mitan d'ché fleurs j'ai cru vire
deux maguettes qui gambadottes ....Un lynx dins l'beaujolais 3305382594

ouais mais que maguettes ! des maguettes d'compétition, ch'est mi qui te l'dis ! Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 18:12

Loconno a écrit:
Là non plus du coté ed Robecq din not bio Pas de Calais inne na pon ed lynx et j'a même pas vu inne péniche a not balatte sauf que des vaques .....contintes dette déjà a ché patures !

VinDiousse que cha fait du bien cheul balatte à vélo


Vers chez nosautes aussi i a des voies "vertes" l'long de l'Saône, ou bin dins l'beaujolais, ch'est vrai que ch'est agréape, surtout i a pas d'carettes.
Revenir en haut Aller en bas
nenesse62

nenesse62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/03/2011
Messages : 63
Localisation nice

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 19:04

Un lynx dins l'beaujolais 782798 nous ichi sul cote d'uzur y'a gramin d'femme ......commmint quin dit déja ?????? ah oui des femmes cougarts !!

miais y'a pas d'lynx !! Un lynx dins l'beaujolais 993998


Un lynx dins l'beaujolais 541981
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 20:10

Bonsoir,
j' ai trois chats dans mon jardin faute de lynx mais comme dans le midi on exagère "trois chats égal un lynx" voilà Un lynx dins l'beaujolais 11273
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeVen 22 Avr 2011 - 10:22

Avint de faire m'réponse pour l'trosième fos, tiot test pour vir si qu'à ch't'heure cha marche aussi bin qu'avint, grâce à nous grind chef à pleumes que ch'est un vrai gourou de l'informatique...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeVen 22 Avr 2011 - 10:31

Bravo chef!

Bon, cha que j'essayos de vous dire depuis bonne heure ch't'au matin, ch'est qu'i ne faut nin s'in faire à cause des lynxs. Ch'est nin des tigres de Sibérie ni des grizlis assoffés de sing.

Is ont été réintroduits par ichi cha fait bin 30 ins et à présint tertous et sin quien i s'in fout éperdumint tchand qu'is partent pourméner. Par contre les singliers, cha ch't'eune saloperie.

Les lynxs, cha dot être comme les vipères. Cha n'attaque l'homme qui si i marche chu s'tcheue.

Et comme le lynx i n'a nin de tcheue...

Par contre, ch'est dingereux pour les lapins, les arnards et peut-être même les chevreuils. Ch'est pour cha que les chasseurs is ne les aimtent nin de trop...

Mais ch'est hyper discret. Is te vottent mais te ne les vos nin...

I a des bestioles bin pirtes que les lynxs tchand qu'in se ballade. Pour mi, l'pire de toutes ch'est l'tique, surtout que dins le coin in dot être les chimpions d'Europe ou du monte pour l'maladie de Lyme. Du coup, après les pourménates in fait comme les sinches: in cache à bébêtes Razz

Cha dit, l'air de rin i a un fléau qui s'installe: les hérons, cormorans et autres bestioles dessimeuses de pichons dins les étangs et les rivières. In leur fout eune paix royale et elles font de gros dégâts.

Allez, joyeusses Pâques à tertous
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitimeSam 23 Avr 2011 - 10:11

Very Happy .......eune aute saloperie aussi , les aoûtats ! ! ! ! T' as pas fini de gratter avec cha comme un tchien qui a des puches ! ! ! ! Ch' est surtout min Fox qui ramène des tiques...... J' mets min tchien d' sur m' établi, eune goutte d' acétone et l' tique i cait raite mort. (Inutile d' serrer ch'tien dins l' étau)
. A plus .
Un lynx dins l'beaujolais 563562 Fox au pied ! ! ! Un lynx dins l'beaujolais 880436 Un lynx dins l'beaujolais 11273 I obéit bin à sin pépère....quand qu'i n' a invie ! !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Un lynx dins l'beaujolais Empty
MessageSujet: Re: Un lynx dins l'beaujolais Un lynx dins l'beaujolais I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Un lynx dins l'beaujolais

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Les ch'tis dins l'chitron
» Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi
» Dins l'actualité
» Dins les vignes
» Cha va babeller sec dins l'69
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-