acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
un rêve prémonitoire B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Coffret dresseur d’élite ETB ...
Voir le deal
56.90 €

Partagez | 
 

 un rêve prémonitoire

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

un rêve prémonitoire Empty
MessageSujet: un rêve prémonitoire un rêve prémonitoire I_icon_minitimeDim 17 Avr 2011 - 10:20

pour un cop ej va ête sérieux.
l' nuit passée j'ai rêvé que j 'allo à 3 interremints différents j'en va pas les décrire pour pas n' passer pour un maboule. mais i m' réveillant tout l' journée ej n'arrivo à m' débarasser d' min rêve comme in préssentimint.
j'em sus pas trompé hier soir j'ai archu un mail d'un ami in m'anonchant l' mort dins ancien camarate d' min défunt père
cha m'a fait tout drôle et un peu choqué.
s' femme ale porte l' meme nom qu'el mien sauf qu'on a aucun lien d' parenté nous cha s'écrit avec 2 t et elle un seul
allez savoir s' qui s' passe dins not' subconscient????
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

un rêve prémonitoire Empty
MessageSujet: Re: un rêve prémonitoire un rêve prémonitoire I_icon_minitimeDim 17 Avr 2011 - 10:48

Té sais des fos, i vaut miux pas trop approfondir.
Eune fois j'ai rêvé d'un copain, qui c'étot donné la mort. Dins min rèfe (cauchemar) i m'appelot au s'cours... et i avot un fracas d'tout les diapes autour d'li ! L'lendemain au matin, j'ai artreuvé dins min buffet in l'ouvrant pou sortir des bols, deux verres complètemint in miettes, foque deux verrre su tout l'ringée, is étottent bin ringés, pas du tout in équilibre.
J'ai jamais caché à approfondir... mais quind j'y busie cha fait drôle...

In tout cas, cheule nuit j'ai rêvé que j'faisos un bieau voyache.... mais là i a d'fortes chances que cha m'arrife dins 12 jours Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

un rêve prémonitoire Empty
MessageSujet: Re: un rêve prémonitoire un rêve prémonitoire I_icon_minitimeDim 17 Avr 2011 - 11:24

ej sus comme tiote belotte ché histoires la cha m' fait peur.
attention à ti ché avions n' pus aussi sur ben sur jen vous souhaite d' passer de bonnes vagances j'i su aussi à partir du premier mai, pour eune semaine mais cha s' ra l'Hay les Roses plache
surtout n' perd pas t'in passeport si mes souvenirs sont bons i t'étot arrivé eune mésaventure parel i a eune paire d'ans:megalol:
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

un rêve prémonitoire Empty
MessageSujet: Re: un rêve prémonitoire un rêve prémonitoire I_icon_minitimeDim 17 Avr 2011 - 21:20

nin, ch'étot pas mi nounours, heureusemint j'ai jamais perdu min passeport ou carte d'idintité... j'touche du bos in dijant cha !
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

un rêve prémonitoire Empty
MessageSujet: Re: un rêve prémonitoire un rêve prémonitoire I_icon_minitimeDim 17 Avr 2011 - 21:42

i m'sempe bien que si ou ché mi qui confond mais cha m"étonnero chétot in avril aussi:D
Revenir en haut Aller en bas
André

André

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 23/12/2009
Messages : 71
Localisation à 2 incâblures de ch'Mont St Michel

un rêve prémonitoire Empty
MessageSujet: Re: un rêve prémonitoire un rêve prémonitoire I_icon_minitimeLun 18 Avr 2011 - 11:43

Les prémonitions, tout cha, ch'est pas pour mi ine réalité vraie...
Et pourtant...
Ine nuit j'réve que j'sus dins un accidint, ch'est pas m'voiture, j'sus pas victime, j'ravise, ch'est tout, mais j'sus vraimint mal à l'aise...
A l'époque,(déjà) in faijot du covoiturage. Au momint d'monter dins l'voiture du gars qui devot nous immener, j'dis" désolé, j'ai besoin de m'carette aujourd'hui, alors j'roule tout seu..." et j'm'in vais.

Dins l'journée, j'apprinds qu'un copain, un ami, qui travalle dins l'même entreprise que mi, mais à 75 km de mi, et ne démarrant pas du même bled, a eu un accidint... y est blessé et à l'hopital (accident d'voiture sur sin parcours...)

Alors, prémonition, coincidence... bon, j'cache nin à savoir, et cha ne m'est arrivé qu'ine fos !
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

un rêve prémonitoire Empty
MessageSujet: Re: un rêve prémonitoire un rêve prémonitoire I_icon_minitimeLun 18 Avr 2011 - 12:40

faut pa cacher à comprinte ou alors vire eune voyante si ej dit cha ché qui m'est arrivé un truc bizarre.
un jour i a pas si longtemps que cha pour faire mumuse ej phone à eune voyante qui officie sur eune radio que j'en citerai pas par numérologie. ché t'eune question gratuite
ej jour la quand j'ai raccroché l' phone j'avo pu du tout invie d' m'amuser avec cha.
toutes des prédictions jusqu'asteur sont avérées et s'avèrent vraies ale m'a meme raconté eune partie d' min passé.
j'in ai cor des frichons.brrrrrrrr
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




un rêve prémonitoire Empty
MessageSujet: Re: un rêve prémonitoire un rêve prémonitoire I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

un rêve prémonitoire

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-