acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
je m'présente  Minloute B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Tablette 11″ Xiaomi- Mi Pad 6 global version (coupon + code promo)
224.97 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 je m'présente Minloute

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 7:30

bon alors j' me présente mi ché Minloute , j' su du pas d' calais , j ai 49 ans , j' a ker minger du paté d' l apin, j adore l' tarte au libouli, que Marie Claire al' f'ra l' prochain coup qu in ira as' mason ...

quo dire d' aute ? j' vis dans l' béarn , j adore faire des randonnées et j a ker une bonne biere (j' vo d ichi l' tiete à Batisse: Minloute y est irrécupérappe, i s' présinte dans Histoire et d'dire et i va raconter ses cacoules sur Presentons nous)

nan cha y est j a eu l' fromation hier à mon Marie Claire entre ché 15 plats qu in a mingé et cor mi j a pas eu dro à du dessert i zavotent préparé ché coupes d' profiterolles, min régal à mi , et y avo pas assez d' coupes alors j' m a sacrifié (ptete aussi que j' pouvo pu minger vu tout c' qu in a avalé .....)

pour l' régime , ché sur qui va falloir y passer pasque meme si ch' repas d' Marie Claire y a pas arringé l' situation, cha fait bin un mo que j' su à 105 kg , cha comminche à faire ....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 10:27

Surtout pour 1,59 m...
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 10:54

t oublie presque 30 cm min garchon ...... faut dire que l' coup qu in s a vu in éto assis à un comptoir ed bistrot .......et qui faijo pas clair à la lueur des torches ....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 11:12

Ch'est vrai. Ch'étot pour de rire je m'présente  Minloute Icon_smile
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 11:19

Minloute a écrit:
nan cha y est j a eu l' fromation hier à mon Marie Claire entre ché 15 plats qu in a mingé et cor mi j a pas eu dro à du dessert i zavotent préparé ché coupes d' profiterolles, min régal à mi , et y avo pas assez d' coupes alors j' m a sacrifié (ptete aussi que j' pouvo pu minger vu tout c' qu in a avalé .....)
Promis el coup prochain ch'est Tarte au libouli mais j'vas m'rintrainer avant passqu'in fait y a bin longtemps que jé n'a pas fait ..... Neutral in in parle in in parle mais ch'est vrai que j'avos pus l'temps d'in faire, comme cha s'fait sur eune grante échelle par demie douzaine :drunken:
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 22:43

Cent chinque kilos acroupis pou couler un bronsse cha fait un p'tit tonniau cha heureus'mint qu'té l'vites ed timps in timps
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 23:16

j a pesé l' biete aujourd hui , j a honte 107 kilos , mais faut pas s inquiéter Marcel, j' va bin à la selle, comme ale dit grand mère, "un vrai canard, i minche , i tchie" j arrete te pas del' dire Marcel, j' su un incompris ...................mais am'mote que j ' minche plus que j' me vite, nan là sérieux j' comminche min régime lundi
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 23:21

Citation :
j' comminche min régime lundi
comme gramint
dirot l'aute.....je m'présente  Minloute 979863 je m'présente  Minloute 979863 je m'présente  Minloute 979863
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeDim 3 Jan 2010 - 9:31

Roger, cha n'a rin à vir avec Minloute, mais dins le tiot bandeau que te mets dins tes intervintions, i a eune séquo qui choque: ch'est exprès que t'as mis le N de Nord à l'invers?
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeDim 3 Jan 2010 - 9:37

nan batisse, ch'est un modèle d'écriture comme cha! din windows
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeDim 3 Jan 2010 - 10:15

Te devros essayer avec "au Pas de Calais" cha ferot "au Qas de Calais"...

Et ch'est vrai que dins les boyaux rouches i a des cas.

Ouaf ouaf (je n'abboie nin, je m'esclaffe).
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 11:25

Batisse combien d' fos i faudra tel' dire, ichi ché "présentons nous" t auro du met' din sujet dans " le bureau du chef" , hein que j a raison Roger ?
Nan mais faudro sévir , mi achteure que j a eu min cours par Marie Claire , j' a tout compris , enfin j' comprends que ti t a cor du mau, avec ti n moteur d' recherche italien , là commint qui s appelle déjà ? ah ouais ! gorgonzolla .....

d' ailleurs Batisse i sait quand qui do fremer sin ordinateur, ché pas quand que ch' moteur i cauffe, mais quand que cha sint trop l' fromache dins l' barraque ............

Que mason , d un coté té silicosé et d' l aute teut' print du fromache dins les narines, bin j' voudro pas vire l' état d' tes poumons Batisse ....

bon cha y est j a fini min sujet, j' va Fermer les Batisses et j' pourro invoyer tout cha allez, j y va, un clic et hop .....
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 11:56

Je n'savos nin que Minloute y'avot foque que 14 ans et 105kg pour 1m59... s'momère elle le gave c'pauff garchon.
A m'mote qui a eune erreur dins s'n'âche qui s'affiche in dessous s'sin avatar d'ù qu'in l'vot aveuc ses courtes marronnes... finalemint, vu comme cha, y'a pt'ête bin 14 ans?
Dis me à m'n'oreile min tiot garchon Minloute, quel âche t'as?
Te m'diras tchin qu'te sera rintré d'l'école hein?
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 16:01

ché d' famile cha , Mérilou j' sais pas dans quelle langue i faut l' dire "ARRETEZ D ECRIRE ICHI ché réservé à présentatationnez vous , in va s' faire taper sur les do par les M M I , les Modératateurs Muchés Invisippes , mi j' veux pu aller au coin , ah nan cha suffit les punitions

quand à m' n ache , nan j a bin 14 ans mais j su bin conservé , des caveux blancs ptete mais MI j a des caveux, pas comme ch' Batisse..................

et d ailleurs te conno l' proverpe in parlant des caveux blancs "neiche sul' toit, fu dins l' quéminée" ........
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 16:05

Ch'est nin ichi qui fallot écrire cha Minloute, mais chu les dictons.. in va incore tirer à t'z'oreiles!
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 16:33

ouais mais comme t écris pas au bon endroit j' su bin obligé du qui faut pas écrire, eut' dire du qui faut écrire !

t auros pas des gènes à Batisse ? t inquiete te pas cha s' soine , ouais ché des opérations grinmint compliquées mais in peut s in sortir , bon y a des cas in a meme pas essayé , ch' niveau y éto trop bas (te sais ch' ti qui , enfin , tem' cormprints, ch' ti qui sine toudis ché messaches par " ne rien s' taire ché déjà rin dire" ché sine quand meme qui est pas dins s' n assiette chtilale)

Marilou te fait attintion achteure avec les messaches sinan j' va aller dim' bibliotheque, j' va soul'ver l' torche qui a accroché au mur , et là cha va faire basculer l armoire a liffe et derriere y a min valet , ché un muet i s appelle Batisso, ouais ché des' famile, l' grand avantache ché que li i parle pas ..
donc Batisso i m attind derriere l' bibilothèque et i dessine avec sin do un S pi un M , pi un aut' M , mi j' le ravisse sans broncher et j' fais ouais avec m' tiete
y a compris Batisso i va m' cacher m' cape couleur melfor et min masque de SMM , ouais ché Super Modératateur Minloute , et là mi j' traverse l' grotte, ouuais pasque ché eune grotte derriere l' bilbilothèque et que là i m attind min bidet i s apelle aussi Tornado comme l aspirateur , (j' dis cha pour les garnoules) et là j' va attaquer tous ceux qui met' te pas ché sujets et ché réponses au bon endrot
j' vo d ichi certains qui vont dire, cha y est Minloute i est cor in train d' délirer, rigolez pas mes gins pasque j' va vous prouver que j' dis pas d' bétisse
Batisso zavez compris, ché Roger et bin ravisez sur l' photo d' sin profil, du qu in vo sin crane degarni, cha vous fait pas pinser à Bernardo .....
allez j' vous laisse busier à tout cha, arprinte vos respirations, ayonner vos tietes, souffler d' dépit, cha servira à rin , y a qu' el ' camisole qu ale pourro faire quéquosse et incore m' infreumez pas du coté de Gouepevilaire ché du qu in inferme ché pires .....
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 16:42

Te rajeunis Minloute ! à ch t'heure t'as pus foque que 13 ins, alors in t'in veut nin d'délirer, ch'est l'âche!
Tin baudet Tornardo, y sait faire du deux pattes, in armuint ses gampes de devint dins l'air pindint que l'berlouffe de t'camisole elle vole au vint d'sot?
Pour l'dallache ed mes genes ( d'ù qu'y a des gènes y'a nin d'plaji) j'dijos donc que pour mes gènes, j'ai un donneur qui s'appelle Batisse et qui est compatipe aveuc mi , te cros qu'ch'est un bon plan?
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 16:48

si t a ker les jux comme l' roulette russe, ou des flimes comme Robocop , là te va et' servie ....... sinan , in a pas assez d' recul pour et' dire si ché dangereux .... mais at ' plache j 'buqu'ro l' minisse ed la santé , qu' at' mett' d' coté eune paire d' vaccins anti batissique qu in a acaté d' trop ....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




je m'présente  Minloute Empty
MessageSujet: Re: je m'présente Minloute je m'présente  Minloute I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

je m'présente Minloute

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Présentation :: N'hésitez pas à vous présenter ici...-